Jump to content
Geplaatst:
comment_2190726

Ik irritatiefactor en taker1987 willen graag een video maken.

wij zoeken daar leuke en gezellige mensen voor minimaal 16+ :bier:

wij zoeken ook iemand die die video zou kunnen opnemen. liefst 1 of 2

wij willen graag met 16 players een video opnemen als jullie er dan zijn gaan we overleggen wanneer jullie zouden kunnen.

wij hebben het volgende bedacht :

wij willen graag een role play sessie houden wat we als volgt willen gaan doen :

een paar agenten die gekleed gaan in een wit overhemd en een blauwe broek en zwarte schoenen : rechercheur in een luxe pak :

een paar brandweerleden die gekleed gaan in een rood met zwart shirt en een zwarte broek :

een crimineel , en een oog getuige ,

de scenario wat we gaan spelen kunnen we in overleg doen met de mensen die zich aanmelden ,

we willen het scenario opnemen in het liefst 2 filmpjes , dus bijvoorbeeld van een van de agenten met een capture , en iemand als oog getuige of crimineel met een capture ,

wij zoeken dus , 4 agenten

1 met een capture card om het op te nemen

2 brandweer leden , met of zonder capture .

iemand met een takelwagen ( ligt aan het scenario wat we spelen )

iemand als crimineel , liefst iemand met een capture card om het op te nemen )

burgers en/of oogetuige .. ( ook dit ligt aan het scenario ) je kan bijvoorbeeld ook een buschafeur zijn en de burgers op pikken en dat de crimineel wat met de bus gaat doen.

het is dus de bedoeling dat we dus een gta V serie gaan maken ( vergelijk dit een beetje met flikken maastricht , maar dit kan je ook vergelijken met bijvoorbeeld een achtervolging uit wegmisbruikers )

dus een burger rijdt bijvoorbeeld te hard of niet volgens de regels, dan krijg je dus een stukje weg misbruikers , en een crimineel is dan een stukje flikken maastricht ,,

bijvoorbeeld : crimineel vermoord iemand op straat , de agenten en de recherceur gaat er op af , de crimineel is al gevlucht op het moment dat de agenten aankomen , er vinden ondervragingen plaats tussen de burgers ( mensen die de burgers spelen dus ) en uiteindelijk zal dit verder uitgwerkt worden tot dat de dader gepakt is ...

wij moeten dit nog verder uitwerken , dus als jullie nog ideen hebben horen wij dit uiteraard graag .. de regels volgen later...

voor vragen kan je bij irritatiefactor of taker1987 zijn.

de uitleg voor de scenario bespreken we met ze alle.

:klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Bewerkt: door Irritatiefactor

• Reacties 59
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2192009

Ik wil ook wel meedoen.

Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was :7

PSN: alask1001

Leeftijd: 15 jaar

Headset: Ja

Capture card: nee

geslacht: Man

Personage: Man

zeker mag je mee doen :) het leeftijd nivo geld niet meer , het belangrijkste is dat mensen serieus doen en luisteren naar de regels die we deze week gaan opstelling , wij zullen daar over iedereen een prive bericht sturen met daar in de regels .

en misschien dat we deze week ergens in de avond of overdag een proef sessie kunnen houden ?

Geplaatst:
comment_2193079

Ik wil ook wel meedoen.

Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was :7

zeker mag je mee doen :) het leeftijd nivo geld niet meer , het belangrijkste is dat mensen serieus doen en luisteren naar de regels die we deze week gaan opstelling , wij zullen daar over iedereen een prive bericht sturen met daar in de regels .

en misschien dat we deze week ergens in de avond of overdag een proef sessie kunnen houden ?

Hey ik ben Tom ben 30 mei 18 en zou graag mee willen doen.

Omdat ik niet zo vaak achter m'n pc zit kan je me beter op m'n skype toevoegen Tsim013

of PSN: Tomdesniper

Ik heb een headset geen CC maar zou misschien wel een dazzle van een maat van me kunnen lenen ;)

Personage is Man.

Zou rol crimineel willen spelen ofzo ;)

Bewerkt: door Liquid8

Geplaatst:
comment_2195399

Ik wil ook wel meedoen.

Hey ik ben Tom ben 30 mei 18 en zou graag mee willen doen.

Omdat ik niet zo vaak achter m'n pc zit kan je me beter op m'n skype toevoegen Tsim013

of PSN: Tomdesniper

Ik heb een headset geen CC maar zou misschien wel een dazzle van een maat van me kunnen lenen ;)

Personage is Man.

Zou rol crimineel willen spelen ofzo ;)

toegevoegd ;)

verderde informatie volgt zo spoedig mogelijk , laatste tijd even wat druk dus onze excuses voor deze vertraging .

hou dit topic in de gaten voor meer info .

Geplaatst:
comment_2197465

PSN: wtr190788793

Leeftijd: oud

Capture card: Ja (avermedia hd game capture)

Geslacht: Man

Personage: Vrouw

wil best meedoen en opnemen, beschik alleen niet over video editing software.

en vind het fijn als het soepel verloopt dus een geode voorbereiding zou fijn zijn ;)

Geplaatst:
comment_2198599

mag ik mee doen?

waarom zo`n grote turkse vlag dat is nergens voor nodig, zo gaan de mensen je alleen maar minder serieus nemen hoor!

>>> Door thebig: Volgende keer zal rapporteren volstaan.<<<

Geplaatst:
comment_2198627

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

dit is dus discriminatie
Geplaatst:
comment_2198629

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

dit is dus discriminatie

Zeker niet. Hij wil gewoon serieuze mensen en geen jonge kinderen die 1. geen geschikte stem hebben voor roleplay filmpjes en 2. vaak irritant zijn door niet te luisteren, iedereen te killen, etc...

Geplaatst:
comment_2198630

dit is dus discriminatie

Zeker niet. Hij wil gewoon serieuze mensen en geen jonge kinderen die 1. geen geschikte stem hebben voor roleplay filmpjes en 2. vaak irritant zijn door niet te luisteren, iedereen te killen, etc...

ik ben 14,5 jaar, zou ik mee kunnen doen? Of is dat net te jong?
Geplaatst:
comment_2198636

dit is dus discriminatie

waarom discriminatie? Als je de hoes even bekijkt, zie je op de achterkant staan dat het spel niet voor personen onder de 18 is. Eigenlijk vind ik, dat dat al genoeg zegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.