Jump to content
Geplaatst:
comment_2190886

Far Cry 4:

Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal, Redstorm, Toronto, Shanghai en Kiev

Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie, Avontuur

Platform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One en PC

Aantal Spelers: Onbekend

Release: 20 November 2014

Reactie van Dan Hay, de executive producer van Ubisoft Montreal.

Na het succes van Far Cry 3 wilden we de franchise naar een hoger niveau tillen en een game creëren die spelers zou verrassen en de verwachtingen van fans zou overtreffen, door de unieke setting, krijgen wij het gevoel dat Far Cry 4 gaat opvallen als first-person shooter en kunnen we niet wachten om meer van de game te laten zien in de aankomende maanden.

De beelden komen tijdens de EA 2014.

Box Art:

img_5374f0a2aed73.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 94
  • Bezichtigingen 8.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2249529

Heb deze game samen met Assassins Creed Unity een paar dagen geleden besteld. Far Cry is dan ook de enige FPS die ik hartstikke leuk vind. Ik kan niet wachten om op de rug van een olifant een vijandelijke basis met de grond gelijk te maken. :D

Geplaatst:
comment_2249587

Het lijkt mij wel een toffe game, maar ik ben toch eerst niet van plan om hem te kopen.

Maar als je de ultieme ervaring wilt ervaren, zou ik een PS4, Xbox One gaan kopen, en geen PS3 of Xbox 360.

Geplaatst:
comment_2251992

Ik ben er nog steeds niet uit.. Ik vind 60 euro best wel veel en vond zelf Far Cry 3 niet zo leuk. Ik hoor graag van jullie (als de game uit is) wat jullie er van vinden. De setting spreekt mij namelijk wel enorm aan.

Geplaatst:
comment_2253883

Heb hem binnen. Ontzettend vette game, grafisch is de game ontzettend sterk. Snel weer verder gamen!

Vind 'm grafisch ook erg sterk. Vet verhaal ook!

Het jagen is wel erg lastig geworden zeg.. Meer uitdaging! :)

Bewerkt: door TheuNauz

Geplaatst:
comment_2253907

Ook maar een key gekocht, ben FarCry nu aan het downloaden, zo maar weer eens spelen, vond deel 3 echt geweldig! :)

EDIT: En jah hoor, Uplay heeft weer problemen dus de download stopt elke keer

Bewerkt: door RustyRustler89

Geplaatst:
comment_2254011

Leuk spel! Grafisch is het top en de gevechten, maar zeker ook de omgeving is beeldschoon. Het jagen vind ik tot nu toe het leukst om te doen! :)

Me iz jealouz

Geplaatst:
comment_2254028
Leuk spel! Grafisch is het top en de gevechten, maar zeker ook de omgeving is beeldschoon. Het jagen vind ik tot nu toe het leukst om te doen! :)

Helemaal mee eens! Minstens zo geweldig als zijn voorganger. Hier ga ik echt nog tientallen uren plezier mee beleven, geweldige game!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.