Jump to content
Geplaatst:
comment_2190886

Far Cry 4:

Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal, Redstorm, Toronto, Shanghai en Kiev

Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie, Avontuur

Platform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One en PC

Aantal Spelers: Onbekend

Release: 20 November 2014

Reactie van Dan Hay, de executive producer van Ubisoft Montreal.

Na het succes van Far Cry 3 wilden we de franchise naar een hoger niveau tillen en een game creëren die spelers zou verrassen en de verwachtingen van fans zou overtreffen, door de unieke setting, krijgen wij het gevoel dat Far Cry 4 gaat opvallen als first-person shooter en kunnen we niet wachten om meer van de game te laten zien in de aankomende maanden.

De beelden komen tijdens de EA 2014.

Box Art:

img_5374f0a2aed73.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 94
  • Bezichtigingen 8.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2261779

Misschien is dit toch niet de totale grootte van de map. En wie weet zal er wat meer bijkomen.

Maar ik kon ook geen specifieke map vinden van Far Cry 4 op het internet :puh:

Als je toch Far Cry 4 gaat kopen, kan je wel achterhalen hoe groot de totale map is.

Geplaatst:
comment_2261795

Mmm ik zit nog te twijfelen lijkt me wel leuke game alleen heb ik geen vrienden die het ook spelen. Maar is er nu eigenlijk een splitscreen voor met 2 op 1 console te spelen of niet? Want ik lees overal andere dingen.

Geplaatst:
comment_2262103

Alles staat al hoog, maar ik heb al een manier gevonden.

Documents > My Games > Far Cry 4 > GamerProfile.xml

MouseLookSensitivity="8"

8 veranderen in een hogere waarde bijvoorbeeld 12.

Geplaatst:
comment_2263443

Ik vind het jammer dat ik niet met mijn pc op m'n normale resolutie kan spelen. (1920x1080) Ook heb ik de rest ook laag, (1280x720 alles low) hierdoor is het spel echt heel lelijk en is Far Cry 3 stukke mooier. (1920x1080 Medium/high) Dat vind ik best jammer, omdat je soms op een te kleine resolutie gewoon sommige dingen niet ziet.

Geplaatst:
comment_2263491
Ik vind het jammer dat ik niet met mijn pc op m'n normale resolutie kan spelen. (1920x1080) Ook heb ik de rest ook laag, (1280x720 alles low) hierdoor is het spel echt heel lelijk en is Far Cry 3 stukke mooier. (1920x1080 Medium/high) Dat vind ik best jammer, omdat je soms op een te kleine resolutie gewoon sommige dingen niet ziet.

Hier staat wat je minimaal nodig hebt om Far Cry 4 te spelen, en wat er eigenlijk aangeraden wordt.

Geplaatst:
comment_2263761

Ben van plan deze game ook aan te schaffe. Maar hoe zit het eigenlijk met de map van de story hoe groot is die ongeveer?

Grootte van FC3. Groot zat in ieder geval, maak je maar geen zorgen!

Geplaatst:
comment_2264059

Nope. Helaas heb ik geen Beta Key gevonden.

Enne trouwens, ik ben helemaal niet meer van plan om Far Cry 4 te gaan kopen.

De interesse is inmiddels al verdwenen bij mij, dus ik hoef die game niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.