Dutchy3010 Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Poule H [table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt België|3|0|0|4|1|3|9 Algerije|1|1|1|6|5|1|4 Rusland|0|2|1|2|3|-1|2 Zuid-Korea|0|1|2|3|6|-3|1 [/table] [table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion 17 juni|18.00u| België - Algerije|2-1|Mineirão, Belo Horizonte 18 juni|00.00u| Rusland - Zuid-Korea|1-1|Arena Pantanal, Cuiabá 22 juni|18.00u| België - Rusland|1-0|Maracanã, Rio de Janeiro 22 juni|21.00u| Zuid-Korea - Algerije|2-4|Estádio Beira-Rio, Porto Alegre 26 juni|22.00u| Zuid-Korea - België|0-1|Novo Estádio do Corinthians, São Paulo 26 juni|22.00u| Algerije - Rusland|1-1|Arena da Baixada, Curitiba[/table] Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 (bewerkt) Poule H wordt beschouwd als 1 van gemakkelijkste poule, toch is dit niet zo, aangezien we tegen een sterk Rusland en Zuid-Korea spelen. Bewerkt: 25 mei 2014 door BelgiumRedDevils Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Poule E wordt beschouwde als 1 van gemakkelijkste poule, toch is dit niet zo, aangezien we Rusland en Zuid-Korea spelen. Zuid-Korea schat ik niet zo hoog in hoor, zal België en Rusland zijn, die hebben op papier de 2 sterkste ploegen van de poule. Reageren
thebig Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Poule E wordt beschouwde als 1 van gemakkelijkste poule, toch is dit niet zo, aangezien we Rusland en Zuid-Korea spelen. Hoe bedoel je? Een team als Rusland kan zeker sterk uit de hoek komen en ook Zuid-Korea is niet te onderschatten. Normaal zou België deze poule makkelijk moeten winnen, maar dat kan je nooit met zekerheid zeggen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Algerije moet ook zeker niet onderschat worden: Reageren
thebig Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Uiteindelijk mag je geen enkel team onderschatten, het blijft een WK, met de beste 32 landenteams van de wereld met daarin de beste spelers. Ze staan er allemaal wel met een reden. Alleen moge het duidelijk zijn dat Algerije in deze poule de minst te duchten tegenstander is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Hoe bedoel je? Een team als Rusland kan zeker sterk uit de hoek komen en ook Zuid-Korea is niet te onderschatten. Dat zegt hij toch ook? En dat van de zwakkere groep... Op zich is het zeker waar, ik vind het zelf ook een van de minder indrukwekkende groepen (als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Groep D) Maar Groep C, E en F zijn anders ook niet te indrukwekkend. Je kunt er nu al de winnaars uit selecteren. Reageren
thebig Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Dat zegt hij niet, tenzij hij een typefout heeft gemaakt en Poule H bedoelt. Anders kan ik het niet anders interpreten als: 'Poule E wordt als de makkelijkste beschouwd, maar onze is ook makkelijk omdat Rusland en Zuid-Korea erin spelen.' Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Je kunt er nu al de winnaars uit selecteren. Precies, ik denk daarom om 10 euro te gooien op de juiste winnaars van de poules. Van enkele ben ik toch wel heel zeker. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Ik denk dat hij inderdaad die fout maakt (de hoofdpost was dan ook verwarrend, er stond Poule E in plaats van poule H) Reageren
Venzio Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Er stond inderdaad een klein foutje in de openingspost, heb ik even aangepast. Voor de duidelijkheid: dit is Poule H waar België, Algerije, Rusland en Zuid-Korea (niet Honduras) inzitten. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Poule E wordt beschouwd als 1 van de gemakkelijkste poule, toch is dit niet zo, aangezien we Rusland en Zuid-Korea spelen. Inderdaad een fout! :muur:Poule H Maar vaak hoor ik op school of elders dat het een één van gemakkelijkste is voor de Belgen, toch is dit niet zo! Rusland heeft Portugal naar de barrages gebonjourd. Dus zeker oppassen met de Federatie... En Z-Korea dat eigenlijk na Japan het sterkste team is van Azië (België - Japan 2 - 3) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Kwartfinales EK 2008 is Nederland ook door Rusland eruit gespeeld hoor, met toentertijd nog Guus Hiddink als coach van de Russen. God, wat voelde ik me toen genaaid. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Russen zijn zeker niet te onderschatten. De ploeg waar wij tegen speelde in 2002 is belangen niet meer hetzelfde gebleven... Hopen dat we een 3de keer winst kunnen noteren! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ben ik de enige die Rusland Zuid-Korea makkelijk opzij zie zetten? Rusland staat nogal hoog genoteerd tegen Zuid-Korea en dat verbaast me. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.