Jesperkaj Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 (bewerkt) Poule B [table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt Nederland|3|0|0|10|3|7|9 Chili|2|0|1|5|3|2|6 Spanje|1|0|2|4|7|-3|3 Australië|0|0|2|3|9|-6|0 [/table] [table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion 13 juni|21.00u| Spanje- Nederland|1-5|Arena Fonte Nova, Salvador 14 juni|00.00u| Chili- Australië|3-1|Estádio Beira-Rio, Porto Alegre 18 juni|21.00u| Australië- Nederland|2-3|Estádio Castelão, Fortaleza 18 juni|18.00u| Spanje- Chili|0-2|Estádio do Maracanã, Rio de Janeiro 23 juni|18.00u| Australië- Spanje|0-3|Arena da Baixada, Curitiba 23 juni|18.00u| Nederland- Chili|2-0|Arena de São Paulo, São Paulo[/table] Bewerkt: 23 juni 2014 door thebig Gefeliciteerd, noorderburen! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Het zal nog pittig gaan worden voor Nederland maar dit moeten ze wel overleven! Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Het zal voor Nederland erop of eronder zijn. Ik veronderstel dat de laatste match tegen Chili nog een heuse tocht zal worden. Je kan zelf scores invullen van de eerste fase t.e.m. de finale. Zeker de moeite waard! Bron: http://www.telegraph...ictor-Game.html Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Haha, ik doe al mee met WK-poules. Maar ik denk inderdaad dat Nederland op de derde plaats, achter Spanje en Chili, komt te staan. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Pittige poule waarin we zitten, vooral de zware tegenstanders en de hoge temperaturen kunnen Oranje de das om doen. Ik ga er vanuit dat we 2e komen te staan, de temperaturen zitten dan wel tegen, maar ik denk dat we qua voetballend niveau nog wel boven Chili staan. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Nederland heeft meer ervaring dan het jonge Chili (Qua ervaring en spelers vergeleken met België). Wat wel zwaar zal zijn is de temperaturen en voorbereidingen. De matchen worden zeer vroeg gespeeld (tegenover de Belgen) waardoor je weinig voorbereidingstijd hebt, en hoe noordelijker je begeeft, hoe warmer de omstandigheden zijn. De matchen tegen Australië en Chili zullen in de middag gespeeld worden! En tweede eindigen is gegarandeerd tegen Brazilië. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik hoop dat ze doorgaan maar het wordt lastig. Chili heeft een sterk team. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) Omdat ik, in tegenstelling tot alle vorige W/EK's, bij dit tournooi de kreet "Nederland speelt in de poule des doods!!!" nog niet heb horen vallen, zet ik het bij dezen neer als stelling. Bewerkt: 26 mei 2014 door SpacyColours Reageren
thebig Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Het is inderdaad een lastige poule, hoewel poule D misschien meer in aanmerking komt voor de titel 'Poule des Doods'. Nederland gaat zich alleszins al meteen mogen bewijzen, willen ze ver geraken in dit tornooi. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Inderdaad. De eerste wedstrijd kan er meteen voor zorgen dat het moraal hoog of laag is. Ik ben echter bang voor een vroege uitschakeling met als volgorde van de poule: Spanje, Chili, Nederland, Australië. Ik ben echter wel bang dat Australië met het hele team gaat verdedigen, waardoor we nauwelijks aan scoren toekomen. Wie weet wordt dat ook wel een gelijkspelletje. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Ik geef NL geen kans op de eerste plaats en al zeker niet tegen Spanje. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Spanje acht ik veel sterker dan Nederland, daar zou een gelijkspel al een verrassing zijn. Van Australië weet ik niet zoveel, maar dat is meestal een stugge ploeg; puntverlies moet koste wat kost voorkomen worden. De onderlinge wedstrijd tegen Chili zal beslissend zijn voor wie er met Spanje door gaat. Ik verwacht dat Nederland die wedstrijd zal moeten winnen, maar ik ben er niet zo zeker van of dat gaat lukken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Spanje moet van de FIFA een derde shirt laten maken voor de wedstrijd tegen Nederland. Nederland is aangewezen als uitspelende ploeg, en moet dus in het blauwe shirt spelen. De FIFA vindt nu dat zowel het rode thuisshirt als het zwarte uitshirt van de Spanjaarden niet voldoende contrast biedt. Het derde shirt zal een wit shirt worden. AD.nl Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Spanje moet van de FIFA een derde shirt laten maken voor de wedstrijd tegen Nederland. Nederland is aangewezen als uitspelende ploeg, en moet dus in het blauwe shirt spelen. De FIFA vindt nu dat zowel het rode thuisshirt als het zwarte uitshirt van de Spanjaarden niet voldoende contrast biedt. Het derde shirt zal een wit shirt worden. AD.nl Ergens begrijp ik het wel, wit is veel beter om tegen donkerblauw te spelen dan de andere 2 kleuren. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Wat hebben de Spanjaarden toch pech! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.