Jump to content
Geplaatst:
comment_2193591

Welkom bij de WK quiz. Hier gaan we elkaars kennis testen over het komende en alle voorbije WK's. Iedereen weet wel hoe het werkt: Iemand plaatst een vraag, anderen antwoorden, en wanneer de oorspronkelijke vragensteller heeft aangegeven dat een bepaald antwoord goed is, mag degene met het juiste antwoord de volgende vraag stellen.

Let op, de vragen moeten betrekking hebben op de eindrondes van de WK's, en dus niet op kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden en zo. Verder doen we hier niet aan maximum aantal posts, maar maak er geen spam van en gun anderen ook wat.

Goed, zijn er nog vragen?

Geen vragen, dus ik trap af:

Welk land nam het vaakst deel aan een WK?

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2193639

Japan - Rusland, WK 2002

Dit is niet het juiste antwoord, maar ik reken hem goed.

Japan en Rusland hebben in totaal 62 overtredingen gemaakt. Ik had zelf de wedstrijd Argentinië - Japan (1998) in gedachte, waar 60 overtredingen werden gemaakt. 60 komt neer op precies eens per 1,5 minuut. Aangezien 62 overtredingen enorm dicht in de buurt komt van het gemiddeld elke 1,5 minuut, reken ik hem goed. Volgende voor jou, Venzio :tu:

Geplaatst:
comment_2193648

De vuvuzela's waarschijnlijk?

:Y, vreselijke dingen..

Ik vond ze nog wel tof :D

Anyway: Welke speler scoorde de eerste strafschop voor Italië in de strafschoppenreeks, in de finale uit 2006 tussen Italië en Frankrijk?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.