Doel: School (Word / Excel / etc.), goed genoeg voor Minecraft
Merk pc of samengesteld: Merk pc
Benodigde randapparatuur: Geen
SSD, ja of nee?: Denk niet dat dat nodig is
Besturingssysteem: Windows 8.1 (pro), alles behalve Windows 8
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Standaard onderdelen als een muis.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Nee
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee
Ik heb wellicht al een laptop op het oog bij de BCC. Het gaat om deze laptop en ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik kwam er op omdat ik heb gezocht naar i7 processors, des te hoger hoe beter was mijn idee, maar een minpunt aan die pc is dat de kloksnelheid 1.8 Ghz (dualcore) is. Ik heb geen flauw idee of dat hoog, laag of goed is en ook met de prijs in het achterhoofd. Ik hoop met de nieuwe laptop games als Minecraft fatsoenlijk te kunnen spelen en als het kan ook GTA 4 met uitbreidingen. GTA 4 kan ook onmogelijk zijn, maar dat is geen vereiste. Ik ben vooral benieuwd naar wat jullie vinden van de laptop van de BCC. Andere laptop suggesties zijn ook van harte welkom!
Budget: €700 ongeveer
Doel: School (Word / Excel / etc.), goed genoeg voor Minecraft
Merk pc of samengesteld: Merk pc
Benodigde randapparatuur: Geen
SSD, ja of nee?: Denk niet dat dat nodig is
Besturingssysteem: Windows 8.1 (pro), alles behalve Windows 8
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Standaard onderdelen als een muis.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Nee
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee
Ik heb wellicht al een laptop op het oog bij de BCC. Het gaat om deze laptop en ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik kwam er op omdat ik heb gezocht naar i7 processors, des te hoger hoe beter was mijn idee, maar een minpunt aan die pc is dat de kloksnelheid 1.8 Ghz (dualcore) is. Ik heb geen flauw idee of dat hoog, laag of goed is en ook met de prijs in het achterhoofd. Ik hoop met de nieuwe laptop games als Minecraft fatsoenlijk te kunnen spelen en als het kan ook GTA 4 met uitbreidingen. GTA 4 kan ook onmogelijk zijn, maar dat is geen vereiste. Ik ben vooral benieuwd naar wat jullie vinden van de laptop van de BCC. Andere laptop suggesties zijn ook van harte welkom!
Bewerkt: door Bierbuikje