Geplaatst: 27 mei 201410 jaren comment_2194985 kan iemand mij helpen?!! ik wil graag mijn gta scherm in een venster krijgen maar hoe moet ik die mod installeren en hoe krijg ik m goed?
Geplaatst: 27 mei 201410 jaren comment_2194986 Zoals @Foreigner97 zojuist vermeldde: installeer deze mod. Het is slechts een kwestie van het volgen van de instructies, en dan in de instellingen 'Windowed' selecteren.
Geplaatst: 27 mei 201410 jaren Auteur comment_2195005 Zoals @Foreigner97 zojuist vermeldde: installeer deze mod. Het is slechts een kwestie van het volgen van de instructies, en dan in de instellingen 'Windowed' selecteren. even kieken hij doet het niet? :S wat moet ik met die ASI-bestand? hij doet het niet? :S hij staat op winrar en hij geeft een error aan..... ik had m perongeluk op winrar gezet en dus geeft nu steeds error omg.. ik zit weer ergens aan hoor... tis weer zover... -.- Bewerkt: 27 mei 201410 jaren door AnoukPower123
kan iemand mij helpen?!! ik wil graag mijn gta scherm in een venster krijgen maar hoe moet ik die mod installeren en hoe krijg ik m goed?