Eerst zal ik even de situatie uitleggen Afgelopen week ben ik overgestapt op Mac, allemaal heel en leuk maar daar gaat dit topic niet over. Er is echter een probleem mee, het ondersteunt bijna geen games. Na wat speurwerk kwam ik dit en dit tegen, en een beetje logisch nadenken laat zien dat dit ook bedrijven zijn die dit alles ook niet voor niets doen. Dus dat kan beter vond ik.
Budget: 300 - 500 euro. Zo dicht mogelijk bij de 300.
Doel: Gamen.
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Staat los hiervan dus nee.
SSD, ja of nee?: Als het budget het toelaat.
Besturingssysteem: Windows
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Eventueel een HDD.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Ik doe het zelf wel.
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.
Ik heb overigens ook even op Marktplaats rondgespeurd voor een tweedehands high end PC, op zich past dit binnen mijn budget en heb je hele mooie systemen voor weinig geld. Is dit aan te raden of niet? Eventueel een goedkope nemen en hier het een en andere aan te upgraden oid.
Alvast bedankt.
P.S. Misschien handig om erbij te vermelden, ik wil er graag twee schermen op HD kwaliteit laten draaien. Vereist dit iets extra's?
Hoi.
Eerst zal ik even de situatie uitleggen
Afgelopen week ben ik overgestapt op Mac, allemaal heel en leuk maar daar gaat dit topic niet over. Er is echter een probleem mee, het ondersteunt bijna geen games. Na wat speurwerk kwam ik dit en dit tegen, en een beetje logisch nadenken laat zien dat dit ook bedrijven zijn die dit alles ook niet voor niets doen. Dus dat kan beter vond ik.
Budget: 300 - 500 euro. Zo dicht mogelijk bij de 300.
Doel: Gamen.
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: Staat los hiervan dus nee.
SSD, ja of nee?: Als het budget het toelaat.
Besturingssysteem: Windows
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Eventueel een HDD.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Ik doe het zelf wel.
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.
Ik heb overigens ook even op Marktplaats rondgespeurd voor een tweedehands high end PC, op zich past dit binnen mijn budget en heb je hele mooie systemen voor weinig geld. Is dit aan te raden of niet? Eventueel een goedkope nemen en hier het een en andere aan te upgraden oid.
Alvast bedankt.
P.S. Misschien handig om erbij te vermelden, ik wil er graag twee schermen op HD kwaliteit laten draaien. Vereist dit iets extra's?
Bewerkt: door Davedavy