Ik heb sinds kort GTA:SA gekocht en hij doet het dus niet. De intro's kan ik zien maar zodra ik in het menu kom slaat het spel vast en krijg ik een "rapport verzenden"-scherm waar ik dus geen hol aan heb. Mijn specs zijn:
AMD Duron 1300
768MB RAM
Ati Radeon 9200se 128 MB
Creative live! 24bit
16X DVD speler
Hieronder een lijstje met wat ik al heb geprobeert:
- Het spel geherinstalleerd.
- Mijn complete pc geformatteerd en overnieuw geinstalleerd.
- Allerlei versies van mijn videokaart geprobeerd. ( catalyst 4,9 tot de laatste nieuwe)
- Diverse cracks van Hoodlum als vervanging voor het .exe bestand.
- Mijn resolutie en aantal hertz veranderd.
- Het halve internet afgespeurt naar een oplossing maar niemand komt met de goede aan zetten.
Ik heb directx 9,0c, mijn hardwareversnelling heb ik uitgezet bij DXDiag, aangezien ik het spel nog niet gespeelt heb is er ook geen sprake van een bestand in mijn GTA user files.
Ik kom er niet uit. Mensen die wat weten of mij kunnen helpen, zeer graag!
Goedendag,
Ik heb sinds kort GTA:SA gekocht en hij doet het dus niet. De intro's kan ik zien maar zodra ik in het menu kom slaat het spel vast en krijg ik een "rapport verzenden"-scherm waar ik dus geen hol aan heb. Mijn specs zijn:
AMD Duron 1300
768MB RAM
Ati Radeon 9200se 128 MB
Creative live! 24bit
16X DVD speler
Hieronder een lijstje met wat ik al heb geprobeert:
- Het spel geherinstalleerd.
- Mijn complete pc geformatteerd en overnieuw geinstalleerd.
- Allerlei versies van mijn videokaart geprobeerd. ( catalyst 4,9 tot de laatste nieuwe)
- Diverse cracks van Hoodlum als vervanging voor het .exe bestand.
- Mijn resolutie en aantal hertz veranderd.
- Het halve internet afgespeurt naar een oplossing maar niemand komt met de goede aan zetten.
Ik heb directx 9,0c, mijn hardwareversnelling heb ik uitgezet bij DXDiag, aangezien ik het spel nog niet gespeelt heb is er ook geen sprake van een bestand in mijn GTA user files.
Ik kom er niet uit. Mensen die wat weten of mij kunnen helpen, zeer graag!