Jump to content

Actie mislukt?


Twedeldie

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Vanaf woensdag heb ik het probleem dat als ik bij de statusupdate's op 'Alle reacties weergeven' of als ik op een statusupdate wil reageren krijg ik van Google Chrome steeds deze foutmelding:

i70pxd.png

Het enige wat ik nog kan doen is op OK drukken. Als ik een reactie plaats of verwijderd geeft hij dezelfde foutmelding.

Maar als ik de website refresh is de reactie wel geplaatst of verwijderd.

Ik krijg de foutmelding alleen maar bij de statusupdate's en ook alleen maar op GTAForum.

Ik vind het best wel irritant omdat ik nu niet meer kan klikken op 'Alle reacties weergeven'.

Ik heb tevens geen idee of dit in de tracker moest of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook problemen met de statusupdates, dat ik een bericht niet kan plaatsen of dat ik de reeds geplaatste berichten niet kan laten weergeven. Ik krijg echter geen dialoogscherm, de pagina laadt en opeens stopt het.

Voorlopig kan je dit probleem vermijden door op het tijdstip naast de statusupdate te klikken. Dan kom je op de aparte pagina van die statusupdates, waar je zonder problemen berichten kan laten weergeven en reacties kan plaatsen. Waarschijnlijk zal na verloop van tijd het probleem worden opgelost.

Voor problemen met de site kan je normaal altijd in de tracker terecht, dus is misschien verstandig het daar ook nog eens te plaatsen. Er zal wel een kopje zijn waaronder je probleem het beste past.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe eens uitvoeren => ipconfig /flushdns, verwijder al je cookies en tijdelijke internetbestanden en doe ook nog eens F5 als je toch bezig bent. Als dit alles niet helpt, ga dan naar de tracker.

Link to comment
Delen op andere websites

Voorlopig kan je dit probleem vermijden door op het tijdstip naast de statusupdate te klikken. Dan kom je op de aparte pagina van die statusupdates, waar je zonder problemen berichten kan laten weergeven en reacties kan plaatsen. Waarschijnlijk zal na verloop van tijd het probleem worden opgelost.

Ik heb dat even geprobeerd, 'Alle reacties weergeven' werkt nog steeds niet. Toch bedankt! :)

Doe eens uitvoeren => ipconfig /flushdns, verwijder al je cookies en tijdelijke internetbestanden en doe ook nog eens F5 als je toch bezig bent. Als dit alles niet helpt, ga dan naar de tracker.

Bedankt, MegaPilot. Het werkt! :)

Edit: Het lukte maar eenmalig, plots werkt het niet meer :(

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook problemen met de statusupdates, dat ik een bericht niet kan plaatsen of dat ik de reeds geplaatste berichten niet kan laten weergeven. Ik krijg echter geen dialoogscherm, de pagina laadt en opeens stopt het.

Bij jou kan dat probleem voorkomen als je niet meer op de beveiligde versie van het forum zit, bijvoorbeeld doordat je op een link zonder https hebt geklikt. De problemen van Twedeldie hebben waarschijnlijk een andere oorzaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij nog niet gelukt om dit na te bootsen. Gebruik je een bepaalde versie van Chrome met bepaald OS? Komt het enkel op bepaalde momenten voor (bijvoorbeeld na inlogen)?

Ik weet niet of het dit is wat je bedoeld.

wwgoyx.png

En het komt altijd voor bij de statusupdates.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...