- Reacties 132
- Bezichtigingen 19.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
GuitarGuy666 48 posts
-
Silverbyte 18 posts
-
thebig 16 posts
-
Foreigner97 11 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hoewel het topic Laatst bekeken film ondertussen toch al bijna 10 jaar (!) bestaat, is er nog geen topic gemaakt voor het laatst beluisterde album. Een regelrechte schande eigenlijk, al zeg ik het zelf.
Natuurlijk kan je liedjes individueel beoordelen, maar dat is helemaal niet hetzelfde. In een album komen alle hits van een artiest samen om één prachtig gesmeed geheel te vormen, daar kan geen enkel lied, wat een oorwurm het ook moge wezen, alleen tegenop!
Plaats hier dus welk album je het laatst hebt beluisterd, geef het een cijfer en beschrijf hoe je het vond en hoe je je erbij voelde.
Verder kan je ook de cover erbij posten, dat zegt meestal ook veel over het album zelf en mogelijk herkennen leden eerder de cover dan het album zelf.
Links naar sites waar het album te beluisteren is, zoals youtube, mogen altijd geplaatst worden.
Dan trap ik maar af!
Het laatste album dat ik volledig heb beluisterd, en dat ik op dit moment aan het herbeluisteren ben, is La Roux van de gelijknamige artiest.
Momenteel begint er stilaan nieuw werk van hun nieuwe album uit te komen, dus besloot ik maar eens hun oude werk te beluisteren. Ik herinnerde me namelijk dat ze een paar goede liedjes hadden. Soms zijn van een album waar je de helft van de liedjes al kent de resterende liedjes niet zo goed, maar dat had ik hier helemaal niet. Het komt volledig overeen met mijn muzieksmaak en heeft mij nog een paar extra goede liedjes leren kennen.
Ik geef het een verdiende 8/10. Hopelijk slagen ze erin nog zo'n album uit te brengen, al ben ik niet direct enthousiast over hun nieuwe werk.
https://www.youtube.com/watch?v=uxsktUm_ZmU