Jump to content
Geplaatst:
comment_2198985

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

• Reacties 709
  • Bezichtigingen 43.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2237430

Phoe... tijdje niet gepost op 't forum maar wat een game zeg, ik heb 'm op de Xbox One en het speelt vloeiend, ziet er grafisch mooi uit en ik kan met mijn favoriete Club spelen (Cambuur!! :dans: ) omdat ik geen fanatieke FIFA speler ben vond ik de game op sommige raakvlakken wel moeilijk ik speel op Prof in Carriere, Semi is me wat te makkelijk maar prof is wel pittig voor me want ik kom met mijn club Cambuur bij geen één team voorbij de verdedigers heeft iemand hier tips voor me? omdat ik de controls van de game nog niet helemaal onder de knie heb.

Bewerkt: door TrueSkum

Geplaatst:
comment_2237487

Miss kunnen we hier wel eens een toernooitje organiseren, lijkt me lachen. Ik ben alleen nog niet zo goed, t is toch weer ff wennen.

Btw Kai is dat Churchill?

Jazeker. :7

Een toernooitje organiseren lijkt me wel geinig, alleen moeten er wel genoeg spelers op hetzelfde platform spelen en moet er voldoende animo zijn. Misschien is een profclub ook wel leuk?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.