Jump to content
Geplaatst:
comment_2198985

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

• Reacties 709
  • Bezichtigingen 43.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2237700

Ah das kut

Ook een behoorlijk vette fout tegen gekomen tijdens het spelen. Ik pakte de bal af in de zestien en kon de bal zo intikken. Wat doet de scheidsrechter? Fluiten voor rust en dus geen goal :7

Ah das kut...

Ik speel ook op PS4 btw. Het lijkt erop dat de meesten dat hier doen.

Geplaatst:
comment_2237868

Je bent altijd welkom bij FC Enus!

Had net een wedstrijdje semi-prof, eitje natuurlijk. Stond 3-0 voor, gaan de spelers agressiever spelen. Binnen 10 minuten twee rode kaarten :7

Geplaatst:
comment_2238423

Hallo, op de ps4 kan je max 15 minuten opnemen. Maar ik vroeg me af of je de recording kan starten als de wedstrijd begint, hem bij rust stoppen en dan na rust weer een nieuwe beginnen. Dan heb je na wat edit werk de hele wedstrijd opgenomen. Kan dat?

Thanks alvast!

Geplaatst:
comment_2238427

Net voor de wedstrijd start begin je met opnemen, en je stopt in de pauze, en voor je begint start je m weer. ;) Misschien nog wat bij knippen in dat editing programma van de PS4 en je hebt de hele wedstrijd opgenomen en achter elkaar gezet!

Geplaatst:
comment_2238545

Hebben jullie ook zin om in een profclub te zitten die serieus speelt met mensen die hun positie serieus invullen goed samenspelen? Ik wordt altijd zo moe van dat h'tjes voetbal in profclubs waarbij zelfs de centrum verdediger in de spits speelt. Ik wil wel een club oprichten en kijken tot welke divisie we kunnen komen samen, lijkt me echt chill. Maar dan hebben we wel genoeg mensen nodig en ook mensen die verdediger willen spelen. Als bijna niemand dit wil kunnen we het oplossen door 352 of iets dergelijks te spelen.

Ik zelf zou graag op het middenveld spelen, het liefst op 10 maar andere plaatsen zijn ook ok. Ik kan niet zo goed verdedigen en ik ben ook niet goed in trucjes ofzo dus voorin is het voor mij heel lastig als ik ff alleen sta. Ik kan echter wel aardig schieten en vooral heel goed spel maken en als ik een goeie speler onder de knoppen heb, kan ik de bal ook overal neerleggen waar ik maar wil.

Btw Kai leuke potjes vanavond haha. Ik had nog nooit met een eredivisie team in fifa 15 gespeeld en direct met 3-0 winnen 8)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2238547

Proclubs is dit jaar echt weer heel mooi. In FIFA 14 was het brak dus speelde ik het niet meer, maar het is helemaal terug. Ik speel met een maat en Kai en dat gaat tot nu toe gewoon goed met 3 titels in 3 seizoenen (10, 9 en 8). Onze stats: 12W - 7G - 3V. Mijn pro is overigens al weer 86 ALG (met catalogusboosts ofc). Me gusta!

Geplaatst:
comment_2238629

Speel momenteel FUT en Carriere met mijn club: Cambuur :dans: nu in 't 2e seizoen na de 2e transferperiode hebt toch wel een mooi team samengesteld vind ik 0_0 met FUT ben ik net gepromoveerd in Seizoen maar ik moet nog aan alles een beetje wennen maar chill is 't wel. FIFA 15 sowieso een geslaagde game voor mij!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.