Jump to content
Geplaatst:
comment_2198985

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

• Reacties 709
  • Bezichtigingen 43.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2239808

Ik moet overigens wel zeggen dat het leuk is om op zo'n manier - dus met een balletje achter je standbeen langs - te scoren. Vooral in Ultimate Team wedstrijden in lage leagues, waar je vaak met dubbele cijfers kunt winnen, is het de moeite waard om zulke dingen uit te proberen en mooie doelpunten te maken.

Geplaatst:
comment_2239821

Hoe doe je dat eigenlijk? Wil het wel eens proberen.

We doen nu steeds bij een maat toernooitjes. Vandaag ging ik met het nationale elftal van België. Steeds afstandsschoten, en die gingen er ook nog in. Waren wel weer een paar mooie potjes :D

Geplaatst:
comment_2239840

Hoe doen jullie die afstandsschoten? Bij het minste beetje kracht is het huizenhoog over hier. :7 Afstandsschoten doe je toch gewoon met rondje hé?

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2239848

En ik houd R1 ingedrukt ;) Voor de PC weet ik de knop helaas niet. Staat vast wel ergens onder 'finesseschot' o.i.d.

@hieronder: Ik zal het vandaag eens uittesten. Bedankt!

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_2239863

En ik houd R1 ingedrukt ;) Voor de PC weet ik de knop helaas niet. Staat vast wel ergens onder 'finesseschot' o.i.d.

@hieronder: Ik zal het vandaag eens uittesten. Bedankt!

Een gedurfd schot met L2 + rondje dus? Controls zijn hetzelfde op PC hoor, ik gebruik controller met standaard settings.

Geplaatst:
comment_2239928

Jongen ik heb van Kai godverdomme een 30m vrije trap binnen gekregen zonder dat er iets aan te doen was, sindsdien zet ik altijd nog een verdediger om weg te koppen voor doel. :7

Geplaatst:
comment_2239955

Oh jongens, L2 + rondje(gedurfd schot) is inderdaad dé oplossing voor mijn probleem. Afstandsschoten zijn nu veel beter. Bedankt!

Geplaatst:
comment_2239973

2 dagen geleden heb ik een heerlijke vrije trap genomen van bijna de andere helft, zie hieronder het resultaat:

Het was een potje tegen TekaLoka voor de toernooi van KaiSkillz, waar ik aan mee doet.

Geplaatst:
comment_2242194

Ik moet altijd als ik de FUT web app mijn beveiligingen vraag beantwoorden en altijd is deze dezelfde. Maar opeens, sinds vandaag is het een andere vraag, waar ik het antwoord niet van weet. Weet iemand hoe dit komt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.