Jump to content
Geplaatst:
comment_2198985

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

• Reacties 709
  • Bezichtigingen 43.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2215865

Geweldig! Dit is nog een reden om een PS4 aan te schaffen, want je maakt mij niet wijs dat dit er ook zo gelikt uitziet op een ps3 of een xbox 360.

Zeker niet. De engine blijft op Xbox 360 en PS3 ongewijzigd, net als vorig jaar dus het geval was.

Geplaatst:
comment_2216691

Heb FIFA 14 overgeslagen en wil deze toch wel weer erg graag halen, maar ik kan even geen PS4 of Xbox One betalen, dus ik twijfel sterk of het wel de moeite is om de PS3-versie te kopen. Ik wacht even af welke nieuwe features er in de 'oude' generatie consoles gestopt worden, en als dat niet veel soeps is, wordt het maar weer overslaan ben ik bang.

Geplaatst:
comment_2217687

Ik kwam dit vandaag op Facebook tegen. Wat denken jullie? Dit zijn de 'uitgelekte' spelerswaardes op FIFA 15.

10408665_691573290922624_3141037988007508088_n.jpg

Daar is niets van waar, slechts speculatie. Dit zijn (FUTWIZ, FUTHead waarschijnlijk) kaartjes van FIFA 14 Ultimate Team met een andere rating. Deze ratings zijn nog niet eens vastgesteld.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2220174

Naja wie speelt er nu ook in de Braziliaanse competitie, al is de copa libertadore ofzoiets nu wel overbodig.

Het heeft wel gevolgen voor bijvoorbeeld Ultimate Team. Spelers als Jadson, Kaka of Pato zullen niet meer beschikbaar zijn... :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.