Jump to content
Geplaatst:
comment_2198985

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

• Reacties 709
  • Bezichtigingen 43.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2286778

Gewoon pech. Zelf schiet ik (proberen althans) strak in de linkerbovenhoek, omdat het leeuwendeel van de spelers altijd naar rechts duikt. Bovendien is een hard schot in een hoek haast niet te pakken op FIFA. Probeer het eens. ;)

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
comment_2287050

Nja, laten we het hopen. :puh:

Thanks voor de tip wat betreft in het midden en hoog schieten, ik heb nu al heel wat penalties gescoord zo. :puh: Ik speel nu wel met Chelsea. Courtois Filipe Luis Cahill Ivanovic(ja, als CV) Azpillicueta Ramires(CVM) Cuadrado(LM) Willian(RM) Hazard(CAM) Rémy Costa(4-4-2 met een CVM en een CAM dus). Redelijk sterk hoor. :D

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2287058

Heb het helemaal gehad met die klojo's op Seizoenen die met Chelsea spelen. Altijd pacehoeren met Cuadrado en anti-voetbal met dat kutteam. Echt verschrikkelijk irritant. Kan het echt niet helpen, maar het lijkt wel alsof EA express je doet sucken tegen dit soort teams, de meest simpele passes mislukken constant tegen dit rotteam.

Geplaatst:
comment_2287059

Lees je wel even m'n opstelling? Ik speel helemaal anders dan het standaard Chelsea. Ik heb overigens nog niet gescoord met Cuadrado, ik speel in deze opstelling niet echt vaak via de flanken..^_^

Geplaatst:
comment_2287079

William rechts en Cuadrado links klinkt toch wel erg op de pace gericht. Of jij wel of niet via de flanken speelt kon ik natuurlijk niet weten.

Tsja, wat wil je? Dat ik Oscar op de flank zet? :puh:

Willian z'n pace is overigens niet zo lekker, z'n sprintsnelheid is niet top(wel z'n versnelling natuurlijk).

Geplaatst:
comment_2287086

Als je FUT speelt zou je Mertesacker kunnen kopen voor de flank.

Ik speel seizoenen meestal met Ajax, nu Milik en El Ghazi geupgraded zijn speelt het erg lekker.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Geplaatst:
comment_2287155

Een tip voor mensen die met een kleine club Career spelen, ik speel met Cambuur en ik zal je aanraden om Erik Hurtado te kopen als spits hij is nog geen miljoen en zijn snelheid is over de 90 (wat erg belangrijk is voor een spits) hij begon ALG 65 maar na 1 seizoen zit ie al op 71, weet iemand nog zulke goedkope spelers? want naast Hurtado kan niet echt goeie spelers voor een mooi prijsje vinden...

Geplaatst:
comment_2287192

Pace op de Flanken is niet pacehoeren. Bayern heeft Robben en Ribery, Real Ronaldo en Bale, Barcelona Neymar etc... pace op de flanken is normaal. In het echt heeft alleen Atletico het niet van de top ploegen, maar die voetballen ook op een andere manier

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.