Jump to content
Geplaatst:
comment_2198985

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

• Reacties 709
  • Bezichtigingen 43.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2301160

Ik kan nu al maanden geen Seizoenen meer spelen online omdat er iets misgaat bij de controle van de online selectie. Het verwijderen van de online selectie bracht geen soelaas, iemand een fix?

Het zal jullie niet verbazen dat ik geen Seizoenen meer kan spelen na een zoveelste nutteloze update.

Edit: Alle online instellingen verwijderen + teams verwijderen heeft VOORLOPIG geholpen. Niet de eerste keer dat ik dit voorheb, maar nu moest ik ook nog andere instellingen verwijderen..

Edit2: De melding dat er een probleem is met m'n online gegevens blijf ik echter te pas en te onpas krijgen, zelfs als ik een wissel wil doorvoeren tijdens een wedstrijd. Ffs man. :7

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2301187

Ik kan nu al maanden geen Seizoenen meer spelen online omdat er iets misgaat bij de controle van de online selectie. Het verwijderen van de online selectie bracht geen soelaas, iemand een fix?

Het zal jullie niet verbazen dat ik geen Seizoenen meer kan spelen na een zoveelste nutteloze update.

Edit: Alle online instellingen verwijderen + teams verwijderen heeft VOORLOPIG geholpen. Niet de eerste keer dat ik dit voorheb, maar nu moest ik ook nog andere instellingen verwijderen..

Edit2: De melding dat er een probleem is met m'n online gegevens blijf ik echter te pas en te onpas krijgen, zelfs als ik een wissel wil doorvoeren tijdens een wedstrijd. Ffs man. :7

Coöp seizoenen gaat ook nietmeer, moet je niet vragen wat een kutbedrijf EA is.

Bewerkt: door DeJarnoxD

Geplaatst:
comment_2301263

Edit: bij nader inzien had ik het zelf fout, iets beter opletten de volgende keer. :set:

@MegaPilot: klopt, niet goed opgelet, keek alleen naar de positie van m'n verdedigers en dat er een speler voorbij was. Al blijf ik het een rare uitzondering vinden.

Bewerkt: door Venzio

Geplaatst:
comment_2301270

Dit is toch geen buitenspel? Je tegenstander staat nog op z'n eigen speelhelft hé.

@ hierboven: Kevin De Bruyne vindt die regel anders best. ;)

Screen%20Shot%20125_zpsgc1lca6b.png

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2302518

Net voor de zoveelste keer een wedstrijd gewonnen na een zware achterstand (1-3 achter, winst met 6-3). Ben ik de enige die eerst even wakkergeschud moet worden in FIFA-wedstrijden of zijn er nog zo'n spelers hier? :puh:

Geplaatst:
comment_2302557

Kutseizoenen, is nu echt CONSTANT dat ik tegen Bayern moet spelen.

Laatste potje zat Neuer aan 17(!) reddingen, hoe OP kan je zijn man. Wel gewonnen, scoorde een werkelijk onmogelijk doelpunt(hoek was heel scherp) met Iniesta waarna hij de verbinding verbreekt(redelijk zwak, want hij verdiende echt niet een gelijkspel..).

Geplaatst:
comment_2302811

Good luck! Hopen dat het voor je examen lukt, en anders heb je daarna volgens mij zeeën van tijd. :puh:

Ik denk dat het daarna wordt haha. Op de universiteit komen is toch net wat belangrijker dan divisie 1

Geplaatst:
comment_2304060

Laatste 10 wedstrijden 9 verloren en 1 keer gelijkgespeeld, hoezee! Het ene seizoen kom je 1 zege te kort om te promoveren naar Divisie 1, het andere seizoen degradeer je roemloos naar Divisie 3 en daar zit een degradatie na 2 verliespartijen ook al in de maak. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.