Geplaatst: 8 juni 201410 jaren comment_2199163 Hey, Ik ben op zoek naar leuke sjonnie bakken om te tunen, bijvoorbeeld de Opel Manta uit New Kids, of in het spel heb je bijvoorbeeld de Karin Futo, en bakken als de Declasse Vigero kunnen ook lekker asociaal zijn Bewerkt: 8 juni 201410 jaren door muller295
Geplaatst: 8 juni 201410 jaren comment_2199233 Een juist aangepaste Peyote is ook een goede optie. Is samen met de Manana het dichtste dat je er bij zult komen.
Geplaatst: 9 juni 201410 jaren comment_2199333 De Weeny nog wat kan ook aardig tupperware zijn, en met zijn supercharger klinkt ie nog best leuk ook.
Geplaatst: 9 juni 201410 jaren comment_2199539 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken.
Geplaatst: 9 juni 201410 jaren comment_2199542 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Dit is op zich best wel jammer. De Phoenix is juist een hele mooie klassieke muscle car, wat tevens een icoon is voor Amerika
Geplaatst: 9 juni 201410 jaren comment_2199546 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Dit is op zich best wel jammer. De Phoenix is juist een hele mooie klassieke muscle car, wat tevens een icoon is voor Amerika Haha, volgens mij worden klassieke auto's zoals de Phoenix door Sjonnies vaak gebruikt. Ik weet het niet zeker, maar op tv zie je ook van die asociale 60+'ers in zulke bakken rijden.
Geplaatst: 9 juni 201410 jaren comment_2199547 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Dit is op zich best wel jammer. De Phoenix is juist een hele mooie klassieke muscle car, wat tevens een icoon is voor Amerika Haha, volgens mij worden klassieke auto's zoals de Phoenix door Sjonnies vaak gebruikt. Ik weet het niet zeker, maar op tv zie je ook van die asociale 60+'ers in zulke bakken rijden. Phoenix a.k.a. Pontiac Trans am Onder andere bekend van tv: Smokey and the Bandit
Hey,
Ik ben op zoek naar leuke sjonnie bakken om te tunen, bijvoorbeeld de Opel Manta uit New Kids, of in het spel heb je bijvoorbeeld de Karin Futo, en bakken als de Declasse Vigero kunnen ook lekker asociaal zijn
Bewerkt: door muller295