Nieuwe videokaart, of naja, of het nog de moeite is op mijn PC
Huidige specs:
Acer Predator G3120
AMD FX-8120 2,8 GHz (Eight Core)
NVidia GTX 550 TI (1024MB DDR5)
8 GB DDR3 intern geheugen
2 TB Harde schijven
64 GB SSD
Nou begint hij toch een beetje moeite te krijgen met de nieuwere games zoals Watch Dogs, alles op medium draait nog prima maar hoger trekt de videokaart niet meer
Ik ben een absolute leek met PC's (vandaar deze kant en klaar pc) dus ik heb geen idee naar welke videokaart ik zou moeten kijken
Is het en mogelijk en de moeite om voor zo'n 250 euro een nieuwe videokaart er in te drukken, of begint daarvoor de rest van de pc al te traag te worden? :$
En zojah, welke videokaart kan ik het beste nemen?
Mocht er meer info moeten komen over de PC, zal ik wel ff flitskikker screen posten
Nieuwe videokaart, of naja, of het nog de moeite is op mijn PC
Huidige specs:
Acer Predator G3120
AMD FX-8120 2,8 GHz (Eight Core)
NVidia GTX 550 TI (1024MB DDR5)
8 GB DDR3 intern geheugen
2 TB Harde schijven
64 GB SSD
Nou begint hij toch een beetje moeite te krijgen met de nieuwere games zoals Watch Dogs, alles op medium draait nog prima maar hoger trekt de videokaart niet meer
Ik ben een absolute leek met PC's (vandaar deze kant en klaar pc) dus ik heb geen idee naar welke videokaart ik zou moeten kijken
Is het en mogelijk en de moeite om voor zo'n 250 euro een nieuwe videokaart er in te drukken, of begint daarvoor de rest van de pc al te traag te worden? :$
En zojah, welke videokaart kan ik het beste nemen?
Mocht er meer info moeten komen over de PC, zal ik wel ff flitskikker screen posten