Jump to content
Geplaatst:
comment_2201326

Welke landen en spelers stelden in jouw ogen teleur?

Ik trap af met mijn landen:

Uruguay, speelde heel zwak. Costa Rica verdiende gewoon om te winnen en ik durf zelfs zeggen dat ze de wedstrijd domineerden.

Spanje. Hier maak ik geen woorden aan vuil.

Griekenland. Stelde teleur doordat ze ongelofelijk veel pech hadden. Verdiende meer tegen Colombia, minstens 1 goaltje!

Kameroen. Vond ik niks waard..Bijna gelijkspel door de scheidsrechter.

Spelers:

Sneijder. Jaja, een prachtig spelend Nederland, maar deze jongen speelde toch maar bleek hoor. Gouden driehoek? Van Persie en Robben diamant, Sneijder is helaas maar een stukje oud ijzer in vergelijking met de andere 2 pionnen van de driehoek.

Cavani. Niks laten zien...Penalty binnentrappen, big wow.

Forlan. Tja, is oud geworden zeker?

Keeper van Uruguay. Zijn wanprestatie belet me om z'n naam te googlen.

Verdediging van Spanje helemaal. Ook hier maak ik geen woorden aan vuil.

Diego Costa. Meest overrated spits ever. Had moeten scoren tegen Nederland, simple as that. Kan ie niet trappen met links ofzo? Blijkbaar niet, en Vlaar wist blijkbaar dat hij 'm voor z'n rechter MOEST leggen en weg kans.

Torres. Moest de 2-5 gescoord hebben, heel knulig. Je kan het pech noemen, maar het is weer Torres die zoiets verknalt. Dan begint een mens toch wel al eens met verwijten te gooien..

Wat zijn jouw teleurstellingen tot nu toe?

Bewerkt: door MegaPilot

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2202241

België

Zet België; maar in het rijtje teleurstellende teams: Brazilië, Argentinië, Spanje, Uruguay en Portugal. Van alle titelkandidaten en belangrijke outsiders heeft eigenlijk alleen Duitsland overtuigd.

Voor mij ook een teleurstelling. Leuk dat ze winnen na een 1-0 achterstand maar we praten over Algerije en een dramatisch niveau van België.

Geplaatst:
comment_2210206

Laat ik dan maar beginnen met Brazilië:

Doel: Júlio César (Toronto FC, Can), Jefferson (Botafogo) en Victor (Atético Mineiro).

Verdediging: Dante (Bayern München,Dui), David Luiz (Chelsea, Bra), Henrique (Napoli, Ita), Thiago Silva (Paris Saint-Germain, Fra), Dani Alves (Barcelona, Spa) Maicon (AS Roma, Ita), Maxwell (Paris Saint-Germain, Fra) en Marcelo (Real Madrid, Spa).

Middenveld: Fernandinho (Manchester City, Eng), Hernanes (Internazionale, Ita), Luiz Gustavo (VfL Wolfsburg, Dui), Oscar (Chelsea, Bra), Paulinho (Tottenham Hotspur, Eng), Ramires (Chelsea, Eng) en Willian (Chelsea, Eng).

Aanval: Bernard (Shakhtar Donetsk, Oek), Fred (Fluminense), Hulk (Zenit Sint-Petersburg, Rus), Jô (Atlético Mineiro) en Neymar (Barcelona, Spa).

Ja, een wanprestatie van een heel team, niet alleen de 11 die nu op het veld staan.

Geplaatst:
comment_2210771

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn. De kinderachtige posts die ik nu allemaal zie (op enkeling na, bijvoorbeeld thebig) zijn gewoon zielig, ik heb die posts van ons (Nederlanders) niet gezien toen jullie in de kwartfinale werden verslagen.

Geplaatst:
comment_2210774

Deze post.

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn. De kinderachtige posts die ik nu allemaal zie (op enkeling na, bijvoorbeeld thebig) zijn gewoon zielig, ik heb die posts van ons (Nederlanders) niet gezien toen jullie in de kwartfinale werden verslagen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2210776

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn.

Kan jij eens ophouden met die verschrikkelijke veralgemening?

En for the record: TekaLoca is een blinde Argentiniëfan, zijn gedrag is normaal. Zelfs toen ze België eruit kegelden vond hij het eigenlijk wel "lekker". Om dan een oprecht blije Argentiniëfan te degraderen naar een Nederlandhater.. :t

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.