Geplaatst: 15 juni 201410 jaren comment_2201463 Eerste track van ons doe-het-zelf albumpje!Comments,rates&cookies please. En jullie mening, natuurlijk ! Bewerkt: 15 juni 201410 jaren door Puma
Geplaatst: 15 juni 201410 jaren comment_2201469 Lekker stukje muziek. Goed dat het iets unieks heeft, het heeft een eigen geluid. Ga zo door!
Geplaatst: 15 juni 201410 jaren comment_2201531 In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. EDIT: Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk? Bewerkt: 15 juni 201410 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 22 juni 201410 jaren Auteur comment_2203879 In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. EDIT: Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk? Jup, alles zelf ingespeeld, opgenomen, gemixt en dergelijke. Ik gebruik een programma genaamd 'Reaper'. Hoewel ik ook gitaar speel, speel ik in de band basgitaar. Dat andere nummer ("To survive another day") komt over een tijdje uit !
Geplaatst: 23 juni 201410 jaren comment_2203961 Haha, tof! Het begin deed me wat denken aan Rush. Gave muziek, valt zo op het eerste gezicht weinig op aan te merken. Ga zo door, ik ben benieuwd naar de rest van jullie materiaal. ^^
Geplaatst: 24 juni 201410 jaren comment_2204409 In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. EDIT: Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk? Jup, alles zelf ingespeeld, opgenomen, gemixt en dergelijke. Ik gebruik een programma genaamd 'Reaper'. Hoewel ik ook gitaar speel, speel ik in de band basgitaar. Dat andere nummer ("To survive another day") komt over een tijdje uit ! Ik ben benieuwd.
Geplaatst: 18 juli 201410 jaren Auteur comment_2214528 Hier in ieder geval een funkrockdeuntje van mezelf
Geplaatst: 18 juli 201410 jaren comment_2214580 Klinkt heel goed. Knap hoe je dat in elkaar gezet hebt.
Eerste track van ons doe-het-zelf albumpje!
Comments,rates&cookies please. En jullie mening, natuurlijk
Bewerkt: door Puma