Geplaatst: 23 juni 201410 jaren comment_2204214 De tegenhanger van mijn zeiktopic, alleen maar adoratie hier! Welke landen/spelers konden jou enorm bekoren? Voor mij is er niet echt een land dat me echt kon bekoren op collectief vlak, op vlak van spelers heb ik echter wel een paar favorieten. Neymar. De druk van Brazilië op z'n schouders en zo presteren. Top. Robben. Hetzelfde als hierboven. Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker. Hazard. Ondanks dat er overdreven op hem wordt verdedigd toch 2 x de beslissende assist. Geen prachtig voetbal, maar wel heel beslissend voor België. Wat zijn jouw favorieten? Bewerkt: 23 juni 201410 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 28 juni 201410 jaren comment_2205859 Kuipers Geel geven aan iemand op de bank. Laat deze man alstublieft de finale fluiten, wat Nederland ook doet
Geplaatst: 28 juni 201410 jaren comment_2205883 Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker. Lekker? Ohh... hij vond Chiellini erg lekker zo te zien
Geplaatst: 28 juni 201410 jaren comment_2205884 Lekker? Ohh.... Houden we de emoties een beetje in toom XD
Geplaatst: 29 juni 201410 jaren Auteur comment_2206147 Ochoa, die keeper is niet normaal. Komt van andere planeet ofzo.
Geplaatst: 29 juni 201410 jaren comment_2206151 De keeper is inderdaad heel goed, complimenten voor Mexico!
Geplaatst: 29 juni 201410 jaren Auteur comment_2206154 De keeper is inderdaad heel goed, complimenten voor Mexico! Die kerel is clubloos, dat geloof je toch zelf niet.
Geplaatst: 29 juni 201410 jaren comment_2206193 Dirk Kuyt - heeft op 3 verschillende plekken gespeeld (linksback, rechtsback en spits) en wat een passie en strijd dat hij in zijn spel legt, voor deze 2 wedstrijden geen fan van Kuyt, maar hij heeft mijn hart (weer) veroverd net als in 2010.
Geplaatst: 29 juni 201410 jaren comment_2206199 Kuipers Geel geven aan iemand op de bank. Laat deze man alstublieft de finale fluiten, wat Nederland ook doet Inderdaad, maar nog mooier vond ik het moment dat een Algerijnse bankzitter een bal wegtrapt die uit gaat en er geel voor krijgt. Toch was er één moment op dit WK dat ik echt vijf minuten plat lag van het lachen. En wel om de reactie van de Ghanese doelman wanneer hij een bal van Christiano Ronaldo tegenhoudt. Ge-ni-aal.
Geplaatst: 29 juni 201410 jaren comment_2206328 Navas. Geen uitleg nodig. Jesus Navas? Zonder te dollen: Keylor Navas is inderdaad een uitstekende doelman. Zag hem afgelopen seizoen spelen bij Levante en ja, het is wel een toppertje. Hopelijk kunnen ze hem houden, na zo'n WK van hem.
De tegenhanger van mijn zeiktopic, alleen maar adoratie hier! Welke landen/spelers konden jou enorm bekoren?
Voor mij is er niet echt een land dat me echt kon bekoren op collectief vlak, op vlak van spelers heb ik echter wel een paar favorieten.
Neymar. De druk van Brazilië op z'n schouders en zo presteren. Top.
Robben. Hetzelfde als hierboven.
Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker.
Hazard. Ondanks dat er overdreven op hem wordt verdedigd toch 2 x de beslissende assist. Geen prachtig voetbal, maar wel heel beslissend voor België.
Wat zijn jouw favorieten?
Bewerkt: door MegaPilot