Jump to content
Geplaatst:
comment_2204214

De tegenhanger van mijn zeiktopic, alleen maar adoratie hier! Welke landen/spelers konden jou enorm bekoren?

Voor mij is er niet echt een land dat me echt kon bekoren op collectief vlak, op vlak van spelers heb ik echter wel een paar favorieten.

Neymar. De druk van Brazilië op z'n schouders en zo presteren. Top.

Robben. Hetzelfde als hierboven.

Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker.

Hazard. Ondanks dat er overdreven op hem wordt verdedigd toch 2 x de beslissende assist. Geen prachtig voetbal, maar wel heel beslissend voor België.

Wat zijn jouw favorieten?

Bewerkt: door MegaPilot

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2206193

Dirk Kuyt - heeft op 3 verschillende plekken gespeeld (linksback, rechtsback en spits) en wat een passie en strijd dat hij in zijn spel legt, voor deze 2 wedstrijden geen fan van Kuyt, maar hij heeft mijn hart (weer) veroverd net als in 2010.

Geplaatst:
comment_2206199

Kuipers

Geel geven aan iemand op de bank. Laat deze man alstublieft de finale fluiten, wat Nederland ook doet _O_

Inderdaad, maar nog mooier vond ik het moment dat een Algerijnse bankzitter een bal wegtrapt die uit gaat en er geel voor krijgt.

Toch was er één moment op dit WK dat ik echt vijf minuten plat lag van het lachen. En wel om de reactie van de Ghanese doelman wanneer hij een bal van Christiano Ronaldo tegenhoudt. Ge-ni-aal.

Geplaatst:
comment_2206328

Navas.

Geen uitleg nodig.

Jesus Navas?

Zonder te dollen: Keylor Navas is inderdaad een uitstekende doelman. Zag hem afgelopen seizoen spelen bij Levante en ja, het is wel een toppertje. Hopelijk kunnen ze hem houden, na zo'n WK van hem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.