Jump to content
Geplaatst:
comment_2204214

De tegenhanger van mijn zeiktopic, alleen maar adoratie hier! Welke landen/spelers konden jou enorm bekoren?

Voor mij is er niet echt een land dat me echt kon bekoren op collectief vlak, op vlak van spelers heb ik echter wel een paar favorieten.

Neymar. De druk van Brazilië op z'n schouders en zo presteren. Top.

Robben. Hetzelfde als hierboven.

Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker.

Hazard. Ondanks dat er overdreven op hem wordt verdedigd toch 2 x de beslissende assist. Geen prachtig voetbal, maar wel heel beslissend voor België.

Wat zijn jouw favorieten?

Bewerkt: door MegaPilot

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2210713

Ron Vlaar.

Ik kwam naar dit topic om dit te zien.

Wat een dijk van een match speelt die man. Wanneer een actie van Argentinië wordt afgeblokt, is hij 9/10 verantwoordelijk.

Geplaatst:
comment_2210720

Ron Vlaar.

Ik kwam naar dit topic om dit te zien.

Wat een dijk van een match speelt die man. Wanneer een actie van Argentinië wordt afgeblokt, is hij 9/10 verantwoordelijk.

11 van de 10 keer.

Geplaatst:
comment_2211041

De "onervaren" Nederlandse verdedigers hebben me zeer verrast dit toernooi. Ik ben benieuwd wat het voor die jongens gaat betekenen op transfer-gebied; ik begreep dat er al een aantal serieuze aanbiedingen liggen voor bijvoorbeeld De Vrij. En dan blijkt weer het nadeel van goed presteren op zo'n groot toernooi; spelers gaan onze competitie verlaten.

Geplaatst:
comment_2211054

Als ex-verdediger vind ik die tackle van Mascherano wel geweldig, was anders goal geweest.

Ron Vlaar is ook lekker bezig!

Het schijnt dat hij door die tackle zijn anus heeft gescheurd.

Geplaatst:
comment_2211303

Kuyt, die man zie je overal! :tu:

Kuyt = baas. Kan je altijd op vertrouwen! Slecht gestart met 2 foutjes, maar dan gewoon zoals altijd weer top gespeeld. Dat op zijn leeftijd..

Enige nadeel van Kuyt, is dat ie net als Robben voorspelbaar is qua schietwerk (steeds naar z'n rechter voet draaien en dan wat doen).

Bewerkt: door NicolaB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.