Geplaatst: 27 juni 201410 jaren comment_2205216 Hallo, welke gangcar is beter en sneller? De Savanna of de Voodoo? Ik heb momenteel de Savanna als eigen persoonlijke gangcar, maar sommige mensen zie ik hier zeggen dat de Voodoo bijv. beter rijdt. Wat is het verschil tussen beide auto's? Gr. Shy-Guy
Geplaatst: 27 juni 201410 jaren comment_2205255 Op WikiGTA kun je de auto's makkelijk met elkaar vergelijken: kijk maar op deze twee pagina's. Zoals je kunt zien zit er niet héél veel verschil tussen beide auto's: de topsnelheid lijkt bijvoorbeeld hetzelfde te zijn. Dat iemand de Voodoo beter vindt rijden lijkt me puur iets persoonlijks, dat hoeft voor jou niet per se op te gaan.
Geplaatst: 27 juni 201410 jaren comment_2205364 Zelf vind ik de Savanna aan de voorkant erg zweverig worden, bij optrekken gaat sturen wat minder. Doe mij maar de Voodoo, of anders de Tahoma
Geplaatst: 27 juli 201410 jaren Auteur comment_2217398 Bedankt voor jullie hulp, ook al geef ik vrij laat antwoord.
Geplaatst: 27 juli 201410 jaren comment_2217441 De "beste" gangcar in de game vind ik de Elegy (waar de Triads in rijden). Of bedoel je een auto die echt past in het Los Santos ghetto sfeertje?
Geplaatst: 4 augustus 201410 jaren comment_2221380 Ik denk dat ie dat bedoeld ja^^ De Voodoo kan je mooier pimpen vin ik , daar zou ik dus ook voor gaan.
Hallo, welke gangcar is beter en sneller? De Savanna of de Voodoo?
Ik heb momenteel de Savanna als eigen persoonlijke gangcar, maar sommige mensen zie ik hier zeggen dat de Voodoo bijv. beter rijdt.
Wat is het verschil tussen beide auto's?
Gr. Shy-Guy