Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Jemig, die bal op de paal in de laatste paar minuten, en vervolgens nog al die kansen van Zwitserland daarna. Balen voor ze, want je gunt het de underdog natuurlijk wel.

inderdaad :puh:

Ik blijf Messi een goede speler vinden. Echt een van de weinige spitsen die gewoon door voetbalt en niet gaat liggen. 'n spits met pit en dan ook nog voetballen als een vd beste :puh:

nog 10 min en dan België - USA, ik heb ur zin in! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Ik kan me sowieso wel voorstellen dat mensen voor de VS zijn, hoor. Toch vaak een sympathiek team en komt toch vaak niet zo heel ver. En wat ik persoonlijk erg belangrijk vind: het is voor de sport enorm goed als de VS ver komt...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn haat tegen België of mijn voorkeur voor de Verenigde Staten? Als je me een beetje had gekend dan had je geweten dat ik een groot liefhebber ben van de Verenigde Staten.

Ik zei het zo omdat ik je nog nooit de Belgen heb zien geluk wensen of ook maar iets positief over zeggen.

Maar dat zal aan mijn Belgische ik liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn haat tegen België of mijn voorkeur voor de Verenigde Staten? Als je me een beetje had gekend dan had je geweten dat ik een groot liefhebber ben van de Verenigde Staten.

Ik zei het zo omdat ik je nog nooit de Belgen heb zien geluk wensen of ook maar iets positief over zeggen.

Maar dat zal aan mijn Belgische ik liggen.

Ach, volgens sommige Belgen is dat geluk helemaal niet nodig omdat jullie toch wel 'even beter gingen presteren dan die slechte Hollanders'.

Link to comment
Delen op andere websites

Mannen we wijken af we hadden het over Axelle

Mooi gevecht? Zonder Axelle? nope.gif

Dat meisje wordt echt overschat, hoor. Er stond een foto van haar van Sporza op FB:

10350452_10152568920604271_2485649193288135211_n.jpg

Ik wil niet zeggen dat het een lelijk meisje is, zeker niet, maar wat er allemaal van gemaakt is, is wel overdreven.

Goed om te horen dat Kompany fit is, dat is toch iets minder zorgen om de verdediging. Hopelijk houdt hij het ook gewoon de hele match uit.

jij pakt dan ook de lelijkste foto hé !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...