Jump to content
Geplaatst:
comment_2205793

Beste forumleden,

Danger_Dog_Guy_7 en ik willen samen op 9 juli 2014 om 19:30 een meeting houden voor de leden op GTAForum.nl met als thema het WK! De meeting zal op de PS3 plaatsvinden.

We gaan in deze meeting vooral jobs doen d.m.v. een playlist. In het begin gaan we met zijn allen naar het Los Santos concertgebouw, waar wij al zijn. Daar nemen we nog even kort het programma door, en vervolgens gaan we aan de playlist beginnen. De winnaar van de playlist krijgt een redelijk geldbedrag toegeschoven van Danger en mij. Het hele gebeuren zal ongeveer klaar zijn om 21:45, net voordat de halve finales van start gaan. Elke Deathmatch die er in de playlist staat duurt 10 minuten.

Regels:

- Er mag wel gevloekt worden, maar er mag niet uitgescholden of gediscrimineerd etc. worden.

- Iedereen moet sowieso vanaf het begin in passive mode gaan. Dit om killen te voorkomen.

- De dresscode is oranje. Eventuele Belgen die komen mogen uiteraard ook rood dragen!

- In het algemeen wordt er naar de host geluisterd. Natuurlijk mag je altijd je eigen mening inbren gen mits dit op een nette manier gebeurt.

- Vermijd contact met de politie.

Als een van deze regels overtreden wordt, kun je weggaan. Zorg dat je er om 19:30 bent!!

Vermeld je PSN en of je een headset hebt!!!

We hopen dat we er samen een leuke avond van kunnen maken!!!!!

[table=header]Leden|Headset?|Opmerkingen|PSN

KaiSkillzz|Ja.|-|alaska1001

Danger_dog_guy_7|Ja.|-|Danger_dog_guy_7

sabinee1995|Ja.|Onder voorbehoud|sabientje1995

luukenkoen|Ja.|-|luukenkoen

v.c gangster|Ja.|Onder voorbehoud.|mArty-MaRnik

skullz-000|Nee.|Onder voorbehoud.|Rockstarthomas11

TheDutchWesley|Ja.|-.|TheDutchWesley

tjarda1999|Nee.|-|tjarda1999

Votair|Ja.|-|XTAGSX_Danger

nolms|Nee|-|tjpjtjwj

XTAGSX_Headshot|Ja.|-|XTAGSX_HEADSHOT

hey800|Ja.|Onder voorbehoud.|th3_killertj3

DarkViper_Brian|Nee.|-|Crazy-Trevor12

GTA5BOY|Ja.|-|boy981

DurkTerp|Ja.|-|DurkTerp[/table]

Bewerkt: door KaiSkillzz

• Reacties 137
  • Bezichtigingen 10.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2210878

Ik stond zo 4 keer eerste plaats en werd laatse bij de puntentelling...

Ik weet dat GTA5BOY mij bedoeld,maar kom op wat heb ik misdaan.

Ik ging op het podium en deed air thrusting maar ik ging er weer snel van af toen de lol er af was,op het einde heb ik iemand gekilld,maar om me daarvoor laatste te zetten terwijl ik 3 deathmatches won,bij één 2e stond,bij een race een keer 1e en 3e stond.

Tijdens de jobs heb ik me ook gedragen,ik was nooit degene die zo nodig

een bus of tractor moest pakken.

En ik ben er mee eens dat we r* races moesten

doen,ik heb wel 3 checkpoints gemist toen ik 1e plaats was.

De deathmatches waren wel tof gedaan in mijn ogen,

Ik zeg ook niet dat de meeting stom was,het was leuk.

Ik ergerde me alleen aan de bovenstaande dingen.

PS:Waarom stopten we bij job 13 van de 16?

Bewerkt: door norik

Geplaatst:
comment_2210887

Was het botsen gepland? Zoja dan weet ik genoeg. En ik werd ook net voor de finish gebeukt omdat ze het niet konden winnen van mij. En hadden we niet beter R* created/verified kunnen spelen..?

Wat dacht je van de bochten, stond eerst 2e na die bocht 9e en was geëindigd als 7e met geluk.

wij hebben het zo gepland dus het is zo gegaan, bij een race hoort botsen, klaar! :duh:

Ik ging op het podium en deed air thrusting maar ik ging er weer snel van af toen de lol er af was,op het einde heb ik iemand gekilld,maar om me daarvoor laatste te zetten terwijl ik 3 deathmatches won,bij één 2e stond,bij een race een keer 1e en 3e stond.

we hebben gewoon de puntentelling van de playlist gevolgd, jij stond niet onderaan dat ik me kan herrineren. De gene die je killde bij de prijsuitreiking was ik dus de winnaar kreeg minder geld door jouw actie (dat lag namelijk ergens op de grond) en we waren vroeg gestopt omdat kai om half 10 weg moest.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Geplaatst:
comment_2210891

Waarom killde je danger_dog dan? + er was een regel waarin stond dat iedereen in passive mode moest.

Geplaatst:
comment_2210901

Waarom killde je danger_dog dan? + er was een regel waarin stond dat iedereen in passive mode moest.

hij stond ook in passive mode, probleem was dat hij me dood reed :{:duh:
Geplaatst:
comment_2210928

Bij racen hoort helemaal geen botsen. Je gaat botsen als je niet kan winnen of niet kan racen. En dat blijkt maar weer..

Ik ben het 100% met je eens.

Geplaatst:
comment_2210979

Ik snap ook niet dat jullie over zo'n klein iets blijven door zeveren. Het is gebeurd, klaar! Niks aan te doen :)

Je had het simpelweg kunnen voorkomen.

Geplaatst:
comment_2210980

Ik snap ook niet dat jullie over zo'n klein iets blijven door zeveren. Het is gebeurd, klaar! Niks aan te doen :)

kai en ik wilden het zo, dus het gebeurde ook zo. Kritiek geven mag maar 2 pagina's lang is overdreven. Je moet er gwn altijd op rekenen dat het geen non-contact is. Iedereen die het hier niet mee eens is kan het melden, de races die non-contact waren hadden een ruime route, alles kon ontweken worden daarom werd er niet gekozen voor non-contact ;)
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2211005

kai en ik wilden het zo, dus het gebeurde ook zo. Kritiek geven mag maar 2 pagina's lang is overdreven. Je moet er gwn altijd op rekenen dat het geen non-contact is. Iedereen die het hier niet mee eens is kan het melden, de races die non-contact waren hadden een ruime route, alles kon ontweken worden daarom werd er niet gekozen voor non-contact ;)

Dit klopt niet helemaal. Jij hebt in principe de hele playlist in elkaar gezet en alle jobs +regels gekozen. Het enige wat ik wist is dat de DM's 10 minuten zouden zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.