Jump to content
Geplaatst:
comment_2205989

gg5CKZ4.png

Enjoy the Smooth, join the Bear!

SmoothBear is een nieuw projectje van me. Gewoon, iets om in de zomer te doen, en ik zie wel hoe het afloopt. Het idee is te vergelijken met andere kanalen (Majesticcasual, TheSoundYouNeed, MrSuicideSheep, ...) die ook muziek uploaden. Ik maak geen video's ofzo, ik upload voornamelijk liedjes, elke keer met een bepaalde achtergrond, die de subscribers dan in hun feed te zien krijgen. Ik was zelf altijd al fan van meerdere uploaders (zie hierboven), dus heb ik uitendelijk besloten om het zelf eens te proberen.

Het zou echt enorm tof zijn moesten jullie eens een kijkje willen nemen, een liedje liken, subscriben, of iets anders. Elke vorm van steun is welkom!

Veel plezier gewenst en bedankt.

:)

Bewerkt: door 3L1077

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 9.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2413047

Ik snap wel dat het inderdaad van veel mensen niet hun smaak is (vooral op dit forum...), maar ben zelf altijd fan geweest van zulke kanalen... En ja, nu ben ik er zelf een. :') Maar het is inderdaad hoofdzakelijk de bedoeling om de mensen echt nieuwe artiesten te leren kennen. smile3.gif

FYI:

Subscribers: 1156

Views: 117.000

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2420870

Still rollin'... :puh:

Vdnaag een redelijk grote stap gezet. Ben al een hele tijd bezig met visuals in After Effects, en vandaag kon ik voor het eerst een video ermee presenteren... :) Wat vinden jullie ervan? Alles beweegt nu mee met de beat. :)

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.