Jump to content
Geplaatst:
comment_2205989

gg5CKZ4.png

Enjoy the Smooth, join the Bear!

SmoothBear is een nieuw projectje van me. Gewoon, iets om in de zomer te doen, en ik zie wel hoe het afloopt. Het idee is te vergelijken met andere kanalen (Majesticcasual, TheSoundYouNeed, MrSuicideSheep, ...) die ook muziek uploaden. Ik maak geen video's ofzo, ik upload voornamelijk liedjes, elke keer met een bepaalde achtergrond, die de subscribers dan in hun feed te zien krijgen. Ik was zelf altijd al fan van meerdere uploaders (zie hierboven), dus heb ik uitendelijk besloten om het zelf eens te proberen.

Het zou echt enorm tof zijn moesten jullie eens een kijkje willen nemen, een liedje liken, subscriben, of iets anders. Elke vorm van steun is welkom!

Veel plezier gewenst en bedankt.

:)

Bewerkt: door 3L1077

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 9.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_2405165

Ik vond Smoothbear een paar jaar geleden geweldig maar omdat ik nu meer naar alternatieve rock luister is het niet echt meer mijn cup of tea. Heb je al geprobeerd om je kanaal te promoten op Instagram?

Geplaatst:
comment_2405215

Kan gebeuren, smaken verschillen. :D En een muziekkanaal promoten op Instagram? Is dat niet een beetje gek? :puh:

Misschien niet erg voor de hand liggend maar het is wel een manier om korte stukjes van nummers te laten horen, ook interessant omdat video's automatisch afgespeeld worden. Daarnaast blijft Instagram op het moment erg groeien. Het lijkt me dus niet eens zo'n heel gek idee. :tu:

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2408467

Gisteren de mijlpaal van de 1000 subscribers bereikt! *klein beetje trots*

Om dat te vieren heb ik vandaag een mixtape geupload, die mijn kanaal hopelijk een beetje gaat lanceren. Ik ben niet iemand die snel om aandacht vraagt, maar jullie zouden me echt enorm hard helpen door deze eens te liken op facebook, te sharen, te retweeten, of whatever. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen 'm mogen zien. :D

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2413046

Dit is niet echt mijn soort muziek, maar ik vind het wel een heel gaaf project. Het is tof dat je mensen kennis laat maken met nieuwe, opkomende namen en niet alleen maar focust op de grote spelers. Blij te horen dat het goed gaat met je kanaal! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.