Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 (bewerkt) In november werd er een meeting georganiseerd voor het forum, genaamd de Beach Bum Meeting, omdat de zomer weer voor de deur staat, en het natuurlijk weer warmer wordt krijgen ook weer mensen zin in om liever binnen te blijven achter hun console. Daarom wordt er op vier juli weer een nieuwe meeting in dezelfde thema georganiseerd. Voor de meeting is er een paar kleine regels gesteld die de vrede in de sessie moet bewaren. Vermoord geen mensen in de sessie, blaas niet opzettelijk iemand anders zijn of haar voertuig op. Hierdoor lok je alleen maar ruzie mee uit, en dat is niet de bedoeling. De sessie hoort voor iedereen plezant te zijn. Je mag in de sessie met beperkte mate schelden, maar roddelen of discrimineren wordt niet getolereerd. Wanneer ik op merk dat er mensen zijn die mensen zitten te pesten, of te treiteren, worden deze per direct uit de sessie gezet, en zijn de volgende keer niet welkom bij een andere meeting die ik organiseer. Ook wordt het niet echt op prijs gesteld als je de politie uitlokt, om mensen te vermoorden. Laat je dure auto maar bij de parkeerplaats staan, want we gaan waarschijnlijk ook even een stukje varen met een zeilboot. We willen dus een gezellige sfeer hebben! De meeting word georganiseerd op het strand, maar er zullen ook een aantal nieuwe races worden gespeeld, en misschien nog een deathmatch. Probeer niet in je nieuwe kleding te komen van Ponsonbys, maar de kleding die je waarschijnlijk hebt gekocht bij de Beach Bum Update, de dresscode is dus strandkleding. [table=header]Gebruikersnaam|PlayStation Network Naam|Headset Asphyxiated|Mitchiem|Ja KaiSkillzz|alaska1001|Ja tjarda1999|tjarda1999|Nee GTA5BOY|boy981|Ja thebig|vmdj0|Misschien ole23|grnlxx21342|Ja Mautje|grnlxx21342|Ja _Night-Men_|DeNeus21|Nee nitivity|nitivity|Ja mert17|mertcoban|Ja Mrkwark| BoerDave| Ezra24rct3|Ezra24rct3|Ja v.c. gangster|mArty-MaRniK|Ja Gastoeter|Gastoeter|Ja [/table] Zoals gewoonlijk kan je met een berichtje jezelf aanmelden. Geef hieronder even aan met je PlayStation Networknaam, en of je een headset hebt. Wanneer de lijst vol is kan je je aanmelden op de reservelijst. Als er iemand is die dan niet met de meeting kan zijn, of een andere reden heeft om niet aanwezig te zijn, zal je dan in de normale lijst komen. Als je niet aanwezig bij de sessie kan zijn, meld dit dan zo snel mogelijk in het topic. Zo kunnen we teleurstelling voorkomen. Bewerkt: 3 juli 2014 door Asphyxiated Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Zet mij er maar onder voorbehoud bij. Ik weet namelijk niet of ik kan i.v.m. toetsen. Je zult zo snel mogelijk van me horen Gebruikersnaam: KaiSkillzz PSN: alaska1001 Headset: Ja Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 psn tjarda headset kapot gegooid Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik zou graag komen maar wel onder voorbehoud HS: ja PSN: Danger_dog_guy_7 Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Jullie staan op de lijst Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Misschien een idee om Passive Mode te verplichten? Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Misschien een idee om Passive Mode te verplichten? Dat is wel een goed idee, maar bijna niet realiseerbaar. Er zullen altijd leden zitten die denken dat dit belachelijk is, maar wel een goede opmerking. Ik zal er even aan denken, en dan kan ik met de meeting even doorgeven aan iedereen met de headset dat ze passive mode aan moeten zetten, maar bedankt. Reageren
Together Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik zou ook mee willen doen. Onder voorbehoud. Psn: boy981 Headset: ja Ik laat zo snel mogelijk weten als ik niet kan. Reageren
thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ik heb nog wel eens zin mee te doen aan een meeting. Zet me er maar bij onder voorbehoud, het is eigenlijk niet echt tactisch dat deze meeting tijdens de kwartfinales valt. PSN: vmdj0 Headset: Als ik mijn PS3 op mijn kamer zet, zal ik mijn headset gebruiken. Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Jullie staan nu ook op de lijst! Reageren
Niked Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Graag onder voorbehoud: psn: rockstarthomas11 headset: nee Reageren
Votair Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Leuk! Ik kan misschien meedoen, ik laat je het wel weten in dit topic als ik niet meer kan. PSN: XTAGSX_Danger Reageren
mert17 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 voeg me psn: mertcoban en ik heb een headset Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 voeg me psn: mertcoban en ik heb een headset wacht is even jij bent die persoon die alleen maar mensne kilt en hele meetings verpest Reageren
Niked Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 voeg me psn: mertcoban en ik heb een headset wacht is even jij bent die persoon die alleen maar mensne kilt en hele meetings verpest Hij staat op de meeste meetings zwarte lijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.