Jump to content

Welke auto moet hierbij


KoningJesper

Recommended Posts

Dit is de lijst met auto's die heb/wil hebben

Coupes:

Exemplar

Motors:

Sanchez

Thrust

Muscles:

Dominator

Turbo

Ruiner

Gauntlet

Off-Road:

Bifta

Mesa

Sport Classics:

JB700

Stinger

Monroe

Super:

Turismo R

SUV:

Huntley/Baller

BeeJay

Granger

Youga

Sports:

Carbo

Feltzer

Welke zouden jullie erbij nemen (met argumentatie graag)

Alvast bedankt!

Bewerkt: door SheldonCooper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit een lastige topic aangezien wij niet voor je kunnen bepalen wat je leuk vindt.

In ieder geval, de Massacro is echt een fijne wagen voor je sport categorie. Hij ligt iet wat strak op de weg waardoor hij niet snel uitbreekt, zoals bij de Carbonizzare wel het geval is. Ligt er maar net aan wat je leuk vindt natuurlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Huntley staat erbij, massacro ga ik idd ipv de carbo wrs nemen. Maar welke auto vinden jullie echt mooi, hoeft niet perse heel goed te zijn, maar echt een must! Geld is niet echt probleem

Link to comment
Delen op andere websites

Must have? De Tailgater was voor mij een must have. Die heb ik dag en nacht gezocht en ook gevonden. Same met de Ocelot F620. Gister zag ik dat die sinds kort te koop zijn op internet. Jammer R*, hele slechte zaak. :vp:

Verder is de grootste must voor mij de Benefactor Schwartzer. Een van de mooiste auto's uit het spel. Kost iets van 80k dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder is de grootste must voor mij de Benefactor Schwartzer. Een van de mooiste auto's uit het spel. Kost iets van 80k dacht ik.

Het is inderdaad een mooie wagen en rijdt ook mooi wanneer standaard. Zodra hij getuned is, is hij lomp en wordt hij jammer genoeg bagger. Daarom heb ik de mijne verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Zentorno, aangezien geld geen probleem is. Waarom? Er zijn vaak Vulhierjetoffewoordin die je willen doodschieten, met deze auto kun je sowieso niet van achter geraakt worden wat écht een voordeel is ten opzichte van alle andere auto's, ohja en hij is snel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zentorno, aangezien geld geen probleem is. Waarom? Er zijn vaak Vulhierjetoffewoordin die je willen doodschieten, met deze auto kun je sowieso niet van achter geraakt worden wat écht een voordeel is ten opzichte van alle andere auto's, ohja en hij is snel :)

Hij is tevens ook heel duur en als je toch veel geld wilt neer tellen voor een auto, dan zou ik voor de Adder gaan. Deze ligt net even iets fijner op de weg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...