Jump to content
Geplaatst:
comment_2207501

De discussie die heel het internet bezighoudt. Nu ook in het Opinie forum.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen over deze oparatings systems en welke is volgens jullie beter?

android-vs-ios.jpeg

Bewerkt: door ERRWINS

• Reacties 231
  • Bezichtigingen 15.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Android vs iOS 46 leden hebben gestemd

1. 1. Welke operatings system voor je mobiel vindt jij het beste?

• iOS
      19
    • Android
      23
    • Windows Phone
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2251675

Ah, ik ken iemand die net afstand heeft gedaan van z'n iPhone en een Samsung heeft gekocht. Kan mij dat iets schelen? Neuh, niet echt. 't Is maar net wat je fijner vindt, hè.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2255166

Ik heb een iPad 2, iPad Mini, iPhone 5s, iMac en een MacBook Pro dus voor mij is natuurlijk iOS heel erg handig.

Daarnaast ook een keer de Samsung Galaxy S4* van mijn zus geprobeerd, maar kan totaal niet overweg met het Android besturingssysteem.

*heeft momenteel de S5

Bewerkt: door Noretz

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2260854

Android is qua gebruiksgemak dramatisch vind ik. Bij elk telefoonmerk staan de opties weer op een andere plaats. Kies je voor iOS of Windows Phone, dan zijn de instellingen op elke telefoon gelijk. Daarom verliest Android in ieder geval (een deel van) mijn interesse.

Geplaatst:
comment_2260856

Android is qua gebruiksgemak dramatisch vind ik. Bij elk telefoonmerk staan de opties weer op een andere plaats. Kies je voor iOS of Windows Phone, dan zijn de instellingen op elke telefoon gelijk. Daarom verliest Android in ieder geval (een deel van) mijn interesse.

Ik heb 2 Sony's gehad, derde Sony heb ik m'n handen gehad(van iemand anders), een Jiayu en een Lenovo. Basisinstellingen staan op dezelfde plaats hoor. Sommige dingen zijn anders ja, maar de normale instellingen staan in dezelfde volgorde op dezelfde plaats..Hooguit wat andere icoontjes.

Edit: En een Pipo tablet!

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2260868

Het mooie van iOS is, is dat alle instellingen op een logische plek staan en je dus niet lang hoeft te 'zoeken'.

Dat is ook met Windows Phone zo. Ik snap überhaupt niet waarom de titel van het topic nog niet aan gepast is naar Android vs iOS vs Windows Phone :puh: Regelmatig wordt Windows Phone ook aangehaald in dit topic.

Geplaatst:
comment_2260887

Ik was toevallig in de buurt knipoog.gif

Las gisteren trouwens het volgende in de krant: Zo'n 76% van de Nederlanders heeft een smartphone. Daarvan is 56% een Samsung, 23% een iPhone, en de rest is de rest.

Geplaatst:
comment_2262314

Ik was toevallig in de buurt knipoog.gif

Las gisteren trouwens het volgende in de krant: Zo'n 76% van de Nederlanders heeft een smartphone. Daarvan is 56% een Samsung, 23% een iPhone, en de rest is de rest.

Vraagje, 56% Samsung of 56% Android?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.