Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_186806 Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks? Plaatje: PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten Bewerkt: 22 juli 200519 jaren door ICE COLD KILLA
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_186839 Wow ICE COLD KILLA je bent goed bezig hehehe Ik vind dit zeker een EE want in die film noemt hij Hannibal lector dus goed gevonden. B.T.W:nice car Bewerkt: 22 juli 200519 jaren door chaos-power
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_186872 Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks?Plaatje: PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten spirits is ook een engels woord voor alcoholische drank maar ik denkdat t niks is Bewerkt: 22 juli 200519 jaren door vincent M
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_186979 Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks?Plaatje: PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten spirits is ook een engels woord voor alcoholische drank maar ik denkdat t niks is Beers=bier Spirits=zielen/drank Tabacco=tabak Hannibal=Hannibal Liquor=liceur (weet niet hoe je het schrijft)
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren Auteur comment_186989 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands: geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_186994 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt.
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren Auteur comment_187017 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Of R* heeft het er met opzet neer gezet, omdat Spirits zowel alcohol als zielen betekent. Bewerkt: 22 juli 200519 jaren door ICE COLD KILLA
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_187043 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Of R* heeft het er met opzet neer gezet, omdat Spirits zowel alcohol als zielen betekent. tsjah dat kan ook nog. Hebt hannibal soms nog een andere betekentis?
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren Auteur comment_187090 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Of R* heeft het er met opzet neer gezet, omdat Spirits zowel alcohol als zielen betekent. tsjah dat kan ook nog. Hebt hannibal soms nog een andere betekentis? Er is een stad die Hannibal heet en een film, verder niks
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_187114 Die naam lijkt inderdaad veel op die van de film. :ooolala: Mhuahahaha, scary. Kijk als je daar bent ff achter jou want misschien staat die daar dan wel.
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_187250 onwijs goed gevonden ! ice cold killa ! spirits is toch alcahol of iets anders :huh:
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_187295 hanniball is ook een soort ridderof koning ofzow rond 200 voor crishtus ofzow en die reed op olifanten
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188079 hanniball is ook een soort ridderof koning ofzow rond 200 voor crishtus ofzow en die reed op olifanten Dat klopt, maar dat heeft niets met het spel te maken. :o
Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks?
Plaatje:
PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten
Bewerkt: door ICE COLD KILLA