Visser23 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Welkom! Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum! In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server. Voorwaarden Server Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben. Forum Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn. Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben. Regels Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum. Naast deze regels gelden ook de volgende regels: Niet grieven Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen. Niet stelen Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen Niet schelden We tolereren geen grof taalgebruik Andere mensen niet irriteren/lastigvallen Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers. Cheaten is niet toegestaan Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers Een minimap is wel toegestaan Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan Meerdere accounts op de server is niet toegestaan. In overleg kan er een server account overgezet worden. Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan. Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers. Heb je vragen of wil je een speler rapporteren? Stuur dan een bericht naar een van de server admins. Het team Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd. De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk: @Ezra24rct3 Moderators van het games-subforum Server informatie IP: 51.255.45.65. Oude servers De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden. Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren. Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik moet zeggen dat het idee van dat iedereen in de berg gaat wonen wel leuk is, maar dat iedereen toch iets nieuws gaat zoeken om bezig te blijven. Reageren
Votair Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik zit ook op de server Ben een gebouw aan het maken, wat eigenlijk als een soort hotel bedoeld is. Reageren
Niked Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Is de server beschikbaar ? ik kan e rniet op ? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Dit kriebelt toch wel weer om Minecraft te spelen.. Reageren
thebig Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Is de server beschikbaar ? ik kan e rniet op ? Crypteq zei dat hij ging melden wanneer de server terug online ging, je gaat dus even geduld moeten hebben. Dit kriebelt toch wel weer om Minecraft te spelen.. Er is altijd genoeg plek. Je kan ook nog altijd meedoen aan de Bouwwedstrijd, je hebt nog een paar dagen tijd. Reageren
Niked Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Is de server beschikbaar ? ik kan e rniet op ? Crypteq zei dat hij ging melden wanneer de server terug online ging, je gaat dus even geduld moeten hebben. Dit kriebelt toch wel weer om Minecraft te spelen.. Er is altijd genoeg plek. Je kan ook nog altijd meedoen aan de Bouwwedstrijd, je hebt nog een paar dagen tijd. Maar omdat Votair zei dat hij aant bouwen is ? Reageren
thebig Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Als hij daadwerkelijk op de server zit, zou jij er normaal ook op moeten kunnen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Gaat lastig zijn om op de server te komen nu, hij is nog offline.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Blijft de server dit keer wel langer dan 1 maand online en gaat de map niet om de 2 weken reset worden etc? Reageren
Crypteq Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Blijft de server dit keer wel langer dan 1 maand online en gaat de map niet om de 2 weken reset worden etc? Dit is gewoon dezelfde server als die er al was, enkel is hier nu een apart topic voor.Momenteel bezig met uploaden van een backup. Je verliest hier welk enkele dingen door, maar het is niet anders, ga daarvoor maar zeiken bij de griefers. Reageren
Niked Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Miss vor mij goed aangezien mijn huismuur is leeggegraven Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Jammer dat Minecraft bij mij laggt als er meerdere mensen online zijn. Anders had ik wel interesse om deel te nemen aan de server. Buitengewoon slecht dat mijn pc er last van heeft Reageren
thebig Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Bedoel je dat het spel dan niet draait hoe het hoort of gewoon een lage fps heeft? Mijn computer kan het spel ook amper aan, ik speel meestal op 5 fps als ik in de berg zit. Buiten de berg heb ik geen probleem. Je moet het gewoon eens proberen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik zal eens even vogelen met de instellingen. Misschien dat het helpt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.