Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 135.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2361684

Ezra heeft me gevraagd eventjes te kijken, zometeen doet alles het zoals het hoort.

Server verplaatst + wat Tweaks doorgevoerd. Nieuw IP: 51.255.45.65. Ik heb alleen zelf geen MC dus als iemand kan bevestigen dat die goed loopt is het goed.

ja het werkt op dit ip.

Waarnaartoe is de server verplaats als ik vragen mag? Naar een eigen host of een dedicated host?

Naar een andere dedicated server van me. Ezra heeft daar een stukje van voor zijn MC server. Ik heb Ezra nu ook meer RAM toegewezen.

En nee.. Natuurlijk staat die niet thuis...

geek-underwear-computers-repair_130434736142.jpg

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2361887

Naar een andere dedicated server van me. Ezra heeft daar een stukje van voor zijn MC server. Ik heb Ezra nu ook meer RAM toegewezen.

[gore afbeelding]

Ah, mooi. :)

Tot nu toe helemaal geen problemen tegen gekomen, zelfs geen lag. :D

Ben aardig opgeschoten. Heb nog even een berg gesloopt voor mijn huis. icon_rolleyes.gif

Ziet er nu niet helemaal mooi uit, maar dat komt nog. :)

Geplaatst:
comment_2361941

[gore afbeelding]

Ah, mooi. :)

Tot nu toe helemaal geen problemen tegen gekomen, zelfs geen lag. :D

Ben aardig opgeschoten. Heb nog even een berg gesloopt voor mijn huis. icon_rolleyes.gif

Ziet er nu niet helemaal mooi uit, maar dat komt nog. :)

Zolang je men tunnel niet sloopt is het goed! Xd

Geplaatst:
comment_2361955

Daarnet even een halfuurtje naar de ondergrondse iron farm gekeken en ik heb hem werkende kunnen krijgen. Nu al een stack iron geproduceerd. We zouden de oude ironfarm nu kunnen verwijderen of er gewoon twee hebben en dus meer iron.

Persoonlijk vind ik de bovengrondse zeer lelijk en bovendien op een zeer slechte plek geplaatst. Aangezien de farm toch maar net genoeg produceert om iron op een normale manier te gebruiken en niet om hele structuren met iron blocks te maken, en dat een tweede farm daar geen verandering in gaat brengen, denk ik dat het zelf beter is die bovengrondse te slopen. Bovendien denk ik dat het perfect mogelijk is om nog een paar extra verdiepingen in die ondergrondse te maken en die zijn op dit moment zelfs al uitgegraven.

Geplaatst:
comment_2361966

An sich is het geen moeite om ook daar een ondergrondse te maken. Er moet enkel ondergronds een ruimte uitgegraven worden en dan kunnen de villagers van bovenaf naar beneden gedropt worden in een nieuwe holding cell. Dan moeten er een paar air shafts op de juiste plek gemaakt worden en deuren erin en klaar is kees.

Alleen heb ik niet zoveel zin om te graven, jullie mogen het altijd doen als jullie willen. Met beacon moet het wel snel gaan. Eventjes deurtjes plaatsen en air shafts graven, dat wil ik nog net doen.

Geplaatst:
comment_2361988

Je moet eigenlijk gewoon kijken naar waar de huidige staat en dan de rand nemen min 1 block langs elke kant, aangezien het de binnenkant is waar de golems spawnen. Als ik me niet vergis is het 18x18 groot en voor beide verdiepen een 7 à 8-tal blocks diep. Ik zou de bovenkant op zijn minst 3-5 blocks onder de oppervlakte doen, dan kan je er nog iets op zetten. Bijvoorbeeld een park, zoals moechy voorstelt.

Geplaatst:
comment_2361990

Moeten we wel een Haste II beacon hebben. Met Haste I gaat t niet echt snel. Ik kan eventueel wel even kijken of ik Efficiency V + Unbreaking III picaxes kan maken, mocht dat nodig zijn. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.