Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 134.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2214041

Hierbij wil ik even iets kwijt, het gaat om te voordelen van het doneren met echt geld.

Zoals al eerder vermeld in dit topic heeft o.a. CrazySkullz echt geld gedoneerd naar Dionkoffie om de server te kunnen onderhouden. Hierdoor heeft Crazy de administrator functie's verkregen, echter gebruikt hij die in zijn eigen voordeel. Hij kan nu dus door de wereld heen vliegen, en dit doet hij dan ook veelvuldig. Een beetje oneerlijk in mijn ogen t.o.v andere spelers. Hij kan veel makkelijker bouwen etc. Ik wil dan ook dat Crazy een waarschuwing krijgt en slechts voor noodzaak of voor serveronderhoud gebruik maakt van de admin-functies.

Bovendien is het doneren van echt geld een beetje jammer. Met doneren krijg je dus veel spullen, wat het survival in mijn ogen uit het spel haalt. Ik vind dat iedereen op de server gelijk is, en dus geen voordelen kan kopen door middel van een geld donatie.

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_2214058

Ik ben het helemaal met FireFighter eens. Gebruik alleen je admin functie om de server te onderhouden/dingen bouwen voor de server. Al bouw je wat voor je eigen doe het dan in survival.

Bewerkt: door GTA5BOY

Geplaatst:
comment_2214073

-Elke dag online vooral namiddag en nacht

-Ik heb geen voordeel van bouwen want ik speel ook in survival

-Ja soms vlieg ik omdat ik dat laat aanstaan en 2xspatie is al genoeg om in de lucht te zitten Ik zal e rop letten dat ik stop met vliegen

En nee ik heb niet de admin functie gekregen door te doneren Ik had de admin functie ervoor al

Bewerkt: door skullz-000

Geplaatst:
comment_2214074

Waarom komt er nu niemand op de server? :(

He, ik heb vannacht tot 2 uur met Skullz in de server gebouwd hoor :t mag ik ook eens uitslapen?

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2214107

Ik was eigenlijk de eerste die op de server kwam.Voor tegen griefers moeten er vaak admins zijn ..Iedereen weet dat je niet 24/7 online kan zijn. Dus waren er meer admins nodig. ik ben eigenlijk een beetje admin tegen griefers :puh: en om hackers zo goed mogelijk tegen te houden enzo zoals ezra zei ik ben vaak online rond 2 uur snachts en in de namiddag.En ik heb de admin fuctie gekregen niet gevraagd of gekocht .

Geplaatst:
comment_2214123

Btw, iedereen die vanaf morgen in de nacht op de server zit, is onder mijn hoede, en soms is Skullzz er ook bij. Ik heb gisteren gesolliciteerd als Nacht Moderator, en wel op een geniale manier :7 btw, ik ben aangenomen.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2214135
Hierbij wil ik even iets kwijt, het gaat om te voordelen van het doneren met echt geld. Zoals al eerder vermeld in dit topic heeft o.a. CrazySkullz echt geld gedoneerd naar Dionkoffie om de server te kunnen onderhouden. Hierdoor heeft Crazy de administrator functie's verkregen, echter gebruikt hij die in zijn eigen voordeel. Hij kan nu dus door de wereld heen vliegen, en dit doet hij dan ook veelvuldig. Een beetje oneerlijk in mijn ogen t.o.v andere spelers. Hij kan veel makkelijker bouwen etc. Ik wil dan ook dat Crazy een waarschuwing krijgt en slechts voor noodzaak of voor serveronderhoud gebruik maakt van de admin-functies. Bovendien is het doneren van echt geld een beetje jammer. Met doneren krijg je dus veel spullen, wat het survival in mijn ogen uit het spel haalt. Ik vind dat iedereen op de server gelijk is, en dus geen voordelen kan kopen door middel van een geld donatie.

Crazyskullzz was al admin voordat je kon doneren.

SKullz is niet een ervaren admin. maar ik vertrouw hem. HIj mag dan jong zijn (weet ik niet) en een belg zijn maar hij blijft gewoon admin.

Skullz was een van de eerste ja. Het is ook een persoon die gewoon aardig is en zijn werk doet

Bewerkt: door dionkoffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.