Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 134.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2216031

Kunnen jullie me Whitelisten mijn Minecraftnaam is Keith1997.

Ik ben van het forum themepark.nl net als ezra :)

PS zouden jullie pls op cracked kunnen zetten :)

>>> Door thebig: Dergelijke aanzoeken tot illegale zaken, zoals cracked servers, zijn sowieso niet gewenst op het forum. Gelieve de regels nog eens door te nemen.<<<

Geplaatst:
comment_2216060

Je kan nu ook bij mij enchante lvl 30!

Nee alsjeblieft zet het niet op cracked. Koop het gewoon voor 20 euro smile3.gif

En ik zou ook een dynamap willen.

Ik zou ook graag een dynmap willen

Ik dacht dat het GtaForum only was emo.gif .

(let op de chat)

29byafb.png

>>> Door thebig: Quadruple(!!!!)post samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken als je de laatste poster bent. Gelieve dringend eens de regels door te nemen ook.<<<

Ik heb een huis tegen over mij,voor 1 dia of 15 iron is hij voor jou ;D

>>> Door thebig: Laatste keer...<<<

hmm, ben gegriefd

[poll]

Ik en ezra hadden het idee om de server op tekkit te laten draaien. We willen ook een wipe gaan doen op de hele server zodat iedereen weer gelijk is. Wie zou dit leuk vinden?

We kunnen ook op tekkit gaan draaien met dezelfde map en dezelfde spullen alleen dan zouden sommige pluggins niet goed meer werken.

Ik wil dat het gewoon minecraft blijf want anders word het echt niet leuk boos.gif

*Dubbelpost*

Jongens, wat vinden jullie ervan om Vrijdag om 4 uur smiddags de enderdragon te verslaan? smile3.gif

Nee nog niet over 2 weke op vrijdag want dan ben ik weer thuis :|

>>> Door thebig: Check je meldingenlog maar eens.<<<

Waren de minigames niet gedaan ? dat heb ik me horen vertellen

En die poort naar de minigames is ook verdwenen

Skullzz is gewoon een super goede admin,

Toen ik net op de server zat vroeg ik : mag de regen uit skullzz zei toen nee dat mag ik niet doen en ik vroeg ook of ik heel even in crea mocht om iets af te maken dat mocht ook niet want hij zei dat het survival was

Je hoeft geen ervaring te hebben als je maar beetje alles doet wat Dion zegt en normaal doet ben je een super goede admin! Gr.

NielsP_

>>> Door thebig: Ik zou je graag willen wijzen dat er ook een 'Citeren'-knop bestaat, waarmee je makkelijk alle reacties waarop je wilt reageren in één post kunt zetten. Binnen de post zelf kan je je reacties tussen de quotes schrijven en als je niet zeker bent of het op je de jusite plek staat, kan je op 'Voorbeeld geven' duwen. Voor elke quote en elke een reactie een aparte post maken is dus niet nodig en ongewenst. Laten we afspreken dat je hier vanaf nu lustig gebruik van gaat maken, anders maak ik gebruik van een andere functie.<<<

Geplaatst:
comment_2216095

[NIEUWS]

Deze server is vanaf nu een zelfstandige server geworden!

Wij zullen iedereen toe laten met onze eigen regels. Aangezien ik dit hier niet meer mag bespreken horen jullie nog wel van mij hoe en wat.

Doei!

Geplaatst:
comment_2216096

Aangezien er momenteel geen GTAF-server is, is dit topic onnodig en wordt het op slot gedaan.

Als je zelf zin hebt een server uitsluitend voor GTAF-leden te hosten, twijfel dan niet om een berichtje te sturen naar @Visser23 of @thebig. Dan kunnen we samen de nodige zaken regelen (openingspost, regels, heropening van dit topic).

Geplaatst:
comment_2218143

Vanaf heden is er weer een nieuwe GTAF-server en bijgevolg is dit topic weer open. Voor meer informatie over de regels en de server zelf kan je in de openingspost van dit topic kijken.

Dit topic is uitsluitend voorbehouden om over deze server te praten. Berichten omtrent de server worden dus in dit topic geplaatst, niet in het algemene Minecraft-topic. Voor de rest is het ook niet de bedoeling dat dit een slowchat wordt.

Wanneer deze regels teveel worden overtreden naar de zin van de moderators van de Games-fora, @Visser23 en @thebig, zal een warn volgen.

Laten we gewoon hier mooi de regels volgen en veel plezier maken op de server thumbsup2.gif

Geplaatst:
comment_2218275

Voor de mensen die niet de moeite zal nemen om de hoofdpost door te lezen: we geven het IP alleen via een privé bericht.

Tevens leek het ons ook leuk (Als Rutger en Night Men dat ook nog vinden) om het community te houden. Niet te ver van elkaar af wonen en bij de spawn dingen bouwen waar iedereen profijt van heeft. Denk aan o.a. automatische farms en een xp farm.

En maar hopen dat dit een echt gtaforum server word zodat we het eens langer volhouden :puh:

Geplaatst:
comment_2218278
Volgens mij 1.7.10, de nieuwste dus ;) Ben er zelf nog niet opgeweest, maar dat zal ik zeker eens doen! :)

heb je het spel al wel gekocht dan?

Jij had een illegale versie toch meen ik mijn te herinneren?

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.