Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 134.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2220863

Er is nog niet zo veel bekend van de map, maar de biome verdeling had wel beter gemogen. Ik denk dat we nu een vierkant van 16 miljoen vierkante blocks hebben verkend, en daar zijn er vooral veel extreme hills, taiga, swamps, forests en plains. Dat we zo lang naar een woestijn hebben moeten zoeken, zegt al genoeg. Vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor een jungle of een mesa gaan vinden, laat staan een Mushroom Island :puh:

Dan maak ik toch ook maar even reclame voor mijn Nethergangen. Als je in de buurt van de spawn bouwt - wat zowat iedereen doet - zal je portal altijd eindigen bij die van AXIO, aangezien hij de eerste heeft gebouwd en er een redelijke afstand moet zijn tussen twee portals om een individuele te bouwen. Dan is het misschien wel leuk om je port te laten linken aan de Nethergangen, dan ben je er toch iets mee. Met de Nethergangen kan je makkelijk tussen biomes reizen en naar huizen van andere spelers (zeer handig als er even niemand is om naar te tpa'en). Meer info vind je in een boek dat in de centrale hal van de Nethergangen ligt, in de Nether dus.

Geplaatst:
comment_2220891

Ik claim tot 10 blocks om mijn doolhof. Daar mag je dus niet bouwen.

Maak je een soort van labyrinth? Zou leuk zijn als er in de midden een Blaze stond en ook een chest met een diamond. :)

En waarom?

Dat is leuk. Een soort van game als je geen zin hebt om te bouwen. :clown:
Geplaatst:
comment_2221016

Ik claim tot 10 blocks om mijn doolhof. Daar mag je dus niet bouwen.

Maak je een soort van labyrinth? Zou leuk zijn als er in de midden een Blaze stond en ook een chest met een diamond. :)

En waarom?

Dat is leuk. Een soort van game als je geen zin hebt om te bouwen. :clown:

Zijn doolhof leid naar zijn huis ;)

Geplaatst:
comment_2221021

Omdat ik al begin te merken dat er op dit moment weinig komt van het community idee wat ik had voorgesteld heb ik een ander voorstel. Als ik me niet vergis is er naast het plain veldje van de spawn nog een stuk plain veld wat nog vrij is. Ik wil voorstellen dat iedereen een eigen winkeltje bouwt en ieder met zijn eigen specialiteit. Mochten jullie het niks vinden laat het weten en kom ook met een ander voorstel. Hou het plain veldje voorlopig eerst ook nog maar vrij.

Geplaatst:
comment_2221022

Omdat ik al begin te merken dat er op dit moment weinig komt van het community idee wat ik had voorgesteld heb ik een ander voorstel. Als ik me niet vergis is er naast het plain veldje van de spawn nog een stuk plain veld wat nog vrij is. Ik wil voorstellen dat iedereen een eigen winkeltje bouwt en ieder met zijn eigen specialiteit. Mochten jullie het niks vinden laat het weten en kom ook met een ander voorstel. Hou het plain veldje voorlopig eerst ook nog maar vrij.

Leuk idee, we kunnen ook waar nu dat kleine hutje op de spawn is een groter iets neer zetten.

Bijvoorbeeld een winkelcentrum :puh: Waar we dan de winkeltjes in maken die jij noemt. Maken we er een grote Mall van met meerdere verdiepingen :)

Geplaatst:
comment_2221031

Ik stem voor!

Leuk idee, we kunnen ook waar nu dat kleine hutje op de spawn is een groter iets neer zetten.

Bijvoorbeeld een winkelcentrum :puh: Waar we dan de winkeltjes in maken die jij noemt. Maken we er een grote Mall van met meerdere verdiepingen :)

Mag mijn chocolade koekjes winkel er ook in?

Bewerkt: door Votair

Geplaatst:
comment_2221042

Om eerlijk te zijn zet ik mijn vraagtekens bij het nut van een winkelstraat of iets in dergelijke richting. Het idee van winkeltjes klinkt altijd erg leuk en, toegeven, mij lijkt het ook gaaf om een eigen winkeltje te hebben, maar ik vraag me af of er veel behoefte is aan het massaal kopen van producten. Het is namelijk niet zo heel moeilijk om de meeste resources in het spel te bemachtigen en, voor mij in ieder geval, is het juist leuk om de benodigdheden voor mijn projecten of overleven zelf te vinden en te maken. Een stukje uitdaging en een essentieel onderdeel van het spel, als je het mij vraagt. Misschien zit ik er naast en is dit niet de algemene opinie van de meeste servergangers, maar ik wil jullie graag behoeden voor eventuele teleurstellingen als jullie winkeltje niet aanslaat.

Geplaatst:
comment_2221050

Grote kans is natuurlijk dat het kopen van spullen niet zal slagen. Maar het geeft je wel weer een extra doel om op de server actief te blijven. Het is natuurlijk ook gewoon een idee. Het zou ook wel leuk zijn als andere mensen met ideeën komen

Geplaatst:
comment_2221080

Ik heb vanaf heden een Skype-groepschat gemaakt, hierin kun je iets minder belangrijke dingen delen over de server/minecraft.

Ook gewoon chatten naast minecraft als je even niet online kan komen etc etc.

Wil je er bij pb mij even je skype-naam of voeg mij zelf toe(zie profiel).

Denk hierbij aan:

Dingen ruilen met elkaar. Kan je vragen wie wil x voor mijn y.

Melden dat er gegriefed is als er geen admin online is.

Andere problemen met de server/spelers.

Ideeën op doen om te bouwen/te doen.

Etc...

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.