Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 134.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2225395

Ik had verwacht dat het een tijdje ging duren en dat een vaste basis het belangrijkste was. Ben pas later naar buiten gelopen. Met mijn infinity power punch flame bow was het wel makkelijk om lang in leven te blijven :clown:

Geplaatst:
comment_2225413

Vervalt daarmee je vorige claim dan ook? Want zo is het lekker onduidelijk natuurlijk. (Geldt voor jullie beiden :puh: )

Een Blaze Farm... klinkt interessant, we moeten wel nog steeds onze Brewing Stand maken...

Wat heb ik nog meer geclaimd?

Geplaatst:
comment_2225453

Dat is nu van mij. Crazy-Ghost is weggegaan :7 .

Ik 1000x vragen in de chat: Zijn jullie al in The End? Ik had al een vermoeden. Beetje jammer dit hoor. Had leuker geweest al hadden we hem met iedereen kunnen verslaan :N .

Geplaatst:
comment_2225460

We hadden het met zijn 3en al in 10 minuten geklaard, wat ging dat niet zijn met nog meer? We wouden het beestje nog een kans geven.

Ik heb trouwens een paar uur in de woestijn doorgebracht om alles te verzamelen.

Geplaatst:
comment_2225521

Netjes jongens! Terwijl jullie The End hebben vrij gemaakt van draken en ander gespuis, hebben Phoenyxar en ik onze poging tot het blootleggen van de grenzen van ons startcontinent vrolijk voortgezet. Inmiddels valt wel te concluderen dat het een gigantische lap grond is, daar het al een hele klus is om alleen de binnenste grenzen al zichtbaar te maken.

Opmerkelijk is het volgende: de grote zee naast de spawn (waar onder andere het rijk van Phoenyxar en ik is te vinden), is mogelijk een binnenzee van enorme omvang. Het hele continent lijkt het water namelijk tot nu toe te omringen, alleen het aangeduide stukje zwart moet nog ontdekt worden.

NYx7akD.jpg

Vermoedelijk gaat het stukje forest (links naast het rondje) door richting het noordoosten en zal het aansluiten op het stukje met de savanna, rechtsboven de cirkel, waarna het dus definitief een binnenzee zal zijn. We zullen het binnenkort zien. :puh:

Geplaatst:
comment_2225608

Ondertussen jullie ook maar eens op de hoogte stellen van de vooruitgang van de Nethergangen.

Met de Mesa in het Westen die momenteel aan de gangen gelinkt wordt, krijgt deze gang een uitzonderlijke lengte van meer dan 1000 blocks (meer dan 1500 zelfs). De Nethergangen zijn er in de eerste plek als praktisch verplaatsmiddel en hoewel het nog altijd sneller is dan te voet en per boot naar daar te gaan, kan dit toch veel beter.

Vandaar is het huidige plan om in de Westelijke gang een (gedeeltelijke) rail road aan te leggen. Dit vergt zeer veel ijzer (en wat goud) wat ik in mijn eentje pas over langere periode zou kunnen verzamelen. Hulp mag dus altijd door ijzer (en in mindere mate goud) te sponsoren voor de rail road.

Ik heb nog niet zoveel ervaring met rail roads en ik weet dus niet om de hoeveel rail roads je een power rail moet leggen op een vlak terrein om snel transport te verzekeren. Op de Wiki staat dat 80 tegels mogelijk is, maar ik geloof dat je op het einde dan wel veel snelheid kwijt geraakt. Zou iemand me kunnen zeggen wat de optimale afstand is, zodat er niet teveel goud verbruikt moet worden, maar je wel snel reist?

Tot slot zal ik ook kijken in hoeverre het mogelijk is de End Portal via de Nethergangen bereikbaar te maken.

Geplaatst:
comment_2225614

Ondertussen jullie ook maar eens op de hoogte stellen van de vooruitgang van de Nethergangen.

Met de Mesa in het Westen die momenteel aan de gangen gelinkt wordt, krijgt deze gang een uitzonderlijke lengte van meer dan 1000 blocks (meer dan 1500 zelfs). De Nethergangen zijn er in de eerste plek als praktisch verplaatsmiddel en hoewel het nog altijd sneller is dan te voet en per boot naar daar te gaan, kan dit toch veel beter.

Vandaar is het huidige plan om in de Westelijke gang een (gedeeltelijke) rail road aan te leggen. Dit vergt zeer veel ijzer (en wat goud) wat ik in mijn eentje pas over langere periode zou kunnen verzamelen. Hulp mag dus altijd door ijzer (en in mindere mate goud) te sponsoren voor de rail road.

Ik heb nog wel 2 of 3 stack railroad voor je liggen. Als je er vanavond bent kan ik ze dan wel aan je geven.

Geplaatst:
comment_2225621

Een Powered Rail elke 34 blocks is optimaal. Hiermee behoudt je continue maximum snelheid en het bespaart je vrij veel rails. Een goede duizend blocks vereist dan een dikke 30 Powered Rails, wat uiteindelijk maar 30 Gold is (minus de start). Maar met een afstand als deze kan extra Powered Rails leggen om Iron te besparen ook geen kwaad. Want bij het scenario hierboven heb je wel nog steeds +360 Iron nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.