Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 134.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2225626

Dat zou inderdaad wel goed uitkomen. Ik weet niet in hoeverre er veel goud gesponsord zal worden, dus dat zal ik uiteindelijk wel zien.

Toen ik daarnet samen een gang naar de Mesa aan het graven was samen met Crazyskullzz, kwam ik in eerste instantie uit in een mineshaft. We hebben daar wat rondgelopen (ik dan toch, Crazy stierf om de haverklap :clown:) en daar heb ik 4 stacks rail road weten uit te halen + 4 stacks iron die allemaal integraal naar de rail road gaan. Ik denk dat ik in mijn eentje dus al goed over de helft zit van de normale road. Ik wil echter niet mijn persoonlijke iron voorraad aanspreken voor dit project, dus hulp zoals GTA5BOY, BierBuikje en Crazyskullzz aanbieden, is zeer gewenst.

Geplaatst:
comment_2225627

Ik denk (ik kan er naast zitten) dat er toch wel om de 10 rails een powered rail tussen hoort. Ik heb er redelijk vaak al mee gewerkt, en deed dat iedere keer zo omdat mijn minecart het anders niet haalde.

Geplaatst:
comment_2225635

Thebig,

Ik zal kijken naar mijn goud voorraad en ik maak wel powered rails. Ik wil ook helpen met de aanleg. Wanneer kom je online? :puh:

Ik heb 67 goud. Zal dat genoeg zijn? Het zou fijn zijn als mensen willen doneren.

Bewerkt: door GTA5BOY

Geplaatst:
comment_2225639

Dat zou inderdaad wel goed uitkomen. Ik weet niet in hoeverre er veel goud gesponsord zal worden, dus dat zal ik uiteindelijk wel zien.

Toen ik daarnet samen een gang naar de Mesa aan het graven was samen met Crazyskullzz, kwam ik in eerste instantie uit in een mineshaft. We hebben daar wat rondgelopen (ik dan toch, Crazy stierf om de haverklap clown.gif) en daar heb ik 4 stacks rail road weten uit te halen + 4 stacks iron die allemaal integraal naar de rail road gaan. Ik denk dat ik in mijn eentje dus al goed over de helft zit van de normale road. Ik wil echter niet mijn persoonlijke iron voorraad aanspreken voor dit project, dus hulp zoals GTA5BOY, BierBuikje en Crazyskullzz aanbieden, is zeer gewenst.

:erm: Ik viel in een ruimte vol mobs wat wil je dan ? :puh:

Geplaatst:
comment_2225640

Biggie,

Ik heb nog 56 powered rails liggen zonder bestemming. Kan je zo op komen halen. Samen met een gelijk aantal redstonetorches om te poweren.

Rails liggen in locked chest voor je in me chestroom pak maar als je er bent.

Bewerkt: door Isic

Geplaatst:
comment_2225655

Je kan vanaf nu ook de oost-gang in de nethergangen uitlopen, portal waar je uitkomt gaat naar de Isic-Henk mesa in het noordoosten. Is wel een lange wandel, 1700 blocks ongeveer, maar nog altijd sneller dan reizen via de 'gewone' wereld ;)

Geplaatst:
comment_2225670

Ik ga nu beginnen met de Grand Western Rail Road. Het zou mooi zijn als jullie die Power Rails zouden sponsoren. µ

Vergeet trouwens niet dat de rail road over een biljartvlak parcours gaat en volgens de Wiki zou je om de 80 er eentje moeten plaatsen. Ik denk dus dat om de 34, zoals Phoeny aangeeft, meer dan genoeg moet zijn.

Geplaatst:
comment_2225678
Vergeet trouwens niet dat de rail road over een biljartvlak parcours gaat en volgens de Wiki zou je om de 80 er eentje moeten plaatsen.

Geen idee waar jij het haalt, want op de wiki staat toch duidelijk 1 om elke 34 blocks :v

De 80m is de maximum afstand die een minecart kan afleggen na uit stilstand te zijn gelanceerd door een Powered Rail. Mocht je dit toepassen in je gangen val je dus net voor de volgende Rail stil. Aangezien Gold in grote aantallen aanwezig is lijkt het me dus slimmer om iets meer Powered Rails dan de 1/34 te plaatsen, bespaart Iron.

Anderzijds, ik woon letterlijk boven meerdere Mineshafts. Bij mijn volgende sessie zal ik die misschien eens leeghalen qua rails en doneren.

Geplaatst:
comment_2225687

We hebben hard doorgewerkt en we zijn verheugd mede te delen dat The Grand Western Rail Road officieel in gebruik is genomen. Met een tijd van iets meer dan 3 minuten vanaf de Centrale Hal tot de Mesa betekent deze een ongelooflijke tijdsbesparing voor elke reiziger in het bezit van een minecart.

Deze rail road is iets meer dan 1 km lang. Als je dus helemaal naar het einde gaat, zal je een achievement krijgen (als je al ver genoeg zit om die te kunnen krijgen).

Voorlopig zijn er nog geen plannen voor rail roads in de andere richtingen, hoewel de Jungle via de Zuidgang en de Mesa via de Oostgang ook wel een eindje stappen zijn.

Edit: Ondertussen is The End te bereiken via de Oostgang.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2225990

Na een kleine week en meer dan 40 ingame dagen is het ons gelukt. Ik en Foreigner97 zijn heel de binnenzee rondgewandeld. Een lange rit waarin we veel hebben gezien en alle biomes (op 3 na) zijn tegengekomen. Hetgene dat we al dagen vermoedden bleek dus werkelijkheid. Onze grote Ocean aan de spawn blijkt niet meer dan een binnenzee te zijn.

En aangezien wij die hypothese als eerste stelden en bewezen lijkt het ons niet meer dan correct om deze te benoemen. Vanaf deze dag zal de binnenzee gekend zijn als de Mare della Tranquillità! Of Sea of Tranquility voor hen die de makkelijke naam verkiezen. Aanschouw, de Grote Binnenzee:

gallery_113271_234_3950600.png

Wie had het gedacht (wij dus)...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.