Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 135.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2230021

Ik weet niet of jullie bekend zijn met de Mindcrack server van een aantal bekende Minecraft Youtubers maar op dit moment hebben ze een server dat niet groter gaat worden dan 5000x5000 en op zich vind ik dat wel gaaf. Ze hebben bijna alle biomes er in en wonen allemaal op loopafstand bij elkaar. Enige nadeel is dat je op een gegeven moment natuurlijk zonder een aantal resourcers komt te zitten maar ik denk niet dat het zo ver zal komen bij ons. Dit kan je tevens ook compenseren door middel van ruilen met villagers. Dit is pas echt samen werken en je woont niet te ver van elkaar vandaan. Ik weet niet of jullie het wat vinden maar dit lijkt mij wel een tof idee als er een nieuwe server komt zodra 1.8 helemaal af is.

Bewerkt: door AXIO

Geplaatst:
comment_2230026

Ik weet niet of jullie bekend zijn met de Mindcrack server van een aantal bekende Minecraft Youtubers maar op dit moment hebben ze een server dat niet groter gaat worden dan 5000x5000 en op zich vind ik dat wel gaaf. Ze hebben bijna alle biomes er in en wonen allemaal op loopafstand bij elkaar. Enige nadeel is dat je op een gegeven moment natuurlijk zonder een aantal resourcers komt te zitten maar ik denk niet dat het zo ver zal komen bij ons. Dit kan je tevens ook compenseren door middel van ruilen met villagers. Dit is pas echt samen werken en je woont niet te ver van elkaar vandaan. Ik weet niet of jullie het wat vinden maar dit lijkt mij wel een tof idee als er een nieuwe server komt zodra 1.8 helemaal af is.

Ik ben zeker voor een nieuwe server. Maar het lijkt mij dan wat minder om zo dicht bij elkaar te zitten. Ik wil liever wel echte grote steden en terreinen kunnen bebouwen zonder andere mensen in de weg te zitten.

Geplaatst:
comment_2230027

Ik ben hier zeker voorstander van! Ik woon veel liever bij elkaar. Dan maken we samen een stad enz. Ik zou het heel tof vinden! :tu:

Geplaatst:
comment_2230028

Ik snap niet echt waarom je een wereld beperkt zou maken waardoor iedereen verplicht is bij elkaar te wonen. Ik vind dat mensen die bij elkaar wonen dat lekker mogen doen maar dat mensen die zich liever terug trekken dat ook mogen doen.

Geplaatst:
comment_2230043

Hmm, het idee van samen één groot gebouw maken vind ik wel leuk, maar dit iets minder. Eigenlijk vond ik het zoals het de vorige keer was goed: iedereen bouwt wat mee aan het gemeenschappelijke gebouw, maar iedereen heeft ook een eigen basis.

Geplaatst:
comment_2230211

Ik denk dat we nu zowat om de twee maand van server veranderen en een echt probleem vind ik dat niet. Het is soms wel een leuk van niets te beginnen. Langs de andere kant krijgen we dan ook niet echt de kans om blijvende infrastructuren te installeren, zoals farms e.d. De grootste projecten op de afgelopen drie servers waren De Berg, de Nethergangen en de Blaze farm, die eigenlijk op zich al niet zoveel tijd innamen (zowat allemaal op 1 dag gemaakt, aan De Berg werd er daarna op het gemakje het een en ander veranderd). Zaken als mobfarms (algemeen of voor specifieke mobs), automatische treefarms, ironfarms, goldfarms ... zouden projecten zijn die we over langere tijd in een server kunnen spreiden.

Zelf heb ik nu ook al een ideetje om uit te werken wat normaal zeer veel tijd gaat innemen, een server die een langere tijd actief blijft zou dan zeker handig zijn

Geplaatst:
comment_2230244

De release van 1.8 is gepland op 2 september, dus het lijkt me niet bepaald praktisch om nu nog met een nieuwe wereld te beginnen. Ik weet uiteraard niet hoe lang het duurt voordat de server daadwerkelijk naar 1.8 gezet kan worden (duurde het niet altijd even voordat Bukkit de update paraat had?), maar héél erg lang kan dat niet duren, lijkt mij. Eventjes geduld en dan in 1.8 met een schone lei beginnen, dat lijkt mij wijsheid.

Phoenyxar en ik hadden inderdaad al flink wat ideeën voor ons eigen project op de 1.8 server, dus ik vrees dat we ons niet gaan aansluiten bij eenzelfde project van anderen.

Geplaatst:
comment_2231520

Mijn naam is scrie100, vraag niet waarom, ik dit account van een vriend gekregen, maar die had toen per ongeluk al de naam verzonnen. En wat is MC premium? Je hebt MC toch altijd gekocht? Behalve bij demo?

Bewerkt: door SheldonCooper

Geplaatst:
comment_2231524

Minecraft is, zoals zowat elk spel, ook illegaal te verkrijgen. Op de normale servers raken enkel premium accounts, tenzij met wat gefoefel waar ik het fijne niet van weet en dat we op het forum ook niet gaan bespreken.

De GTAF-server is bijvoorbeeld op aanvraag van de crew enkel toegankelijl voor premium.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.