Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 135.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2237394

Sinds update 1.8 is het breeding proces wel wat anders geworden:

Additionally, villagers must be "willing" in order to breed. After mating, they will no longer be willing and must be traded with again before becoming willing again.

Villagers can become willing by the player trading with them. Willingness is granted the first time a new offer is traded, or at a one-in-five chance on subsequent trades). This will not cause them to immediately seek out a mate, however.

Villagers can also become willing by having either 3 bread, 12 carrots or 12 potatoes in their inventory. Any villager with an excess of food (usually farmers) will throw food at other villagers, allowing them to pick it up and obtain enough food to become willing. You can also throw bread, carrots, or potatoes at the villagers yourself to encourage breeding.

http://minecraft.gamepedia.com/Villager#Willingness

Dus met ze gaan traden of een aardappel naar hun kop gooien :puh:

Geplaatst:
comment_2237397

Maar al je deuren moeten wel juist zitten, als je een deur in de verkeerde richting hebt staan is de kans groot dat men alles "buiten" als een huis ziet en dan krijg je dus zelfmoord-testificates die geen manier zien om te ontsnappen aan de zombies.

Geplaatst:
comment_2237404

Nee, nee. Ik heb het allemaal keurig bekeken. Het spel bekijkt 5 blokken voor, en 5 blokken achter de deur. Afhankelijk van hoeveel zonlicht er op die blokken schijnt bepaalt het spel wat binnen en wat buiten is.

Geplaatst:
comment_2237510

Nee, nee. Ik heb het allemaal keurig bekeken. Het spel bekijkt 5 blokken voor, en 5 blokken achter de deur. Afhankelijk van hoeveel zonlicht er op die blokken schijnt bepaalt het spel wat binnen en wat buiten is.

Wat een ingewikkeld gedoe :puh:

Geplaatst:
comment_2238901

En we hebben weer een DIEF in ons midden.

958fb63fd6.png

Serieus? Dat je iets uit de farm neemt tot daar aan toe, maar plant het dan op zijn minst terug aan. Daarnaast is al mijn reeds opgespaard voedsel en al mijn potions gejat.

Geplaatst:
comment_2240223

En we hebben weer een DIEF in ons midden.

958fb63fd6.png

Serieus? Dat je iets uit de farm neemt tot daar aan toe, maar plant het dan op zijn minst terug aan. Daarnaast is al mijn reeds opgespaard voedsel en al mijn potions gejat.

Misschien is Swatchdog en Rollback een goed idee voor de server? Met Swatchdog kan je zien wie, wat geplaatst/gesloopt heeft. en met Rollback kan je het terughalen tot een bepaalde tijd, als ik het goed heb.

Bewerkt: door Votair

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.