Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 134.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2211589

Zoals de meeste mischien hebben gezien, de mc server is een beetje fucked up.

Hier is een rijtje wat er niet goed is:

- Geen whitelist (zo kan ieder kind uit rusland ofzo erin komen en alles griefen)

- Geen antihack (Het is mij gelukt om met een hacked client te kunnen hacken)

- De versie waarop de server draait is een beetje fucked up (ik wist zelf niet dat die versies bestonden)

- Geen shaders support voor deze versie (Ik speel graag met shaders)

- De owner is nooit actief

- Geen leuke pluggins (gewoon pluggins zoals essentials enzo geen pluggins die het spelpret bederven)

Nou, wat ik hiermee wil zeggen is dat de server bagger kuch niet echt goed is.

Mijn idee was om het ietsje te verbeteren.

Hier wat ideetjes:

- Antihack!!

- Whitelist

- factions!

- Server versie 1.7.nogwat (iedereen met de laatste versie kan er gewoon op spelen)

- Admins zijn vaker online

- Pluggins die de server helpen (essentials, login bla bla)

- Eventueel online mode off zetten en een login script erin gooien en dan gewoon whitelist aan zetten zodat de mensen die het niet kunnen komen het gewoon kunnen spelen?

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb al een test servertje gemaakt om te zien hoe dat uit gaat pakken.

Samen met iemand heb ik een dorpje voor onszelf gebouwd met een aantal huisjes.

(ja ik weet het zijn standaart huisjes maar we hebben ze aangepast, omdat we lui zijn in bouwen)

Hier wat foto's:

CYwtSqW.jpg

TSbJ4nX.png

GBVV5Ny.png

Wat denken jullie ervan?

Bewerkt: door dionkoffie

Geplaatst:
comment_2211628

Serieus? Nog een topic over een MC server? Ik dacht dat 1 topic wel genoeg zou zijn, of mag ik hier ook topics gaan maken over de servers die ik admin? En wat een strontlelijke huizen emo.gif

>>> Door thebig: Gelijk heb je. Samengevoegd met het GTAF-servertopic. <<<

Geplaatst:
comment_2211635

Al die plug-ins waren ook aanwezig op de vorige server, het enige probleem is dat die niet werken op een snapshot versie (toch naar wat ik heb begrepen) waar de server nu op draait. De enige maatregel die Crypteq kon nemen is de server premium only maken, zodat mensen niet zo makkelijk meer op zijn account kunnen komen en de boel op stelten zetten (dat dacht ik toch).

In de tijd dat de server actief werd, leek het erop dat we nog maar een maand zouden moeten wachten op versie 1.8. Echter heeft Mojang in de paar meest recente snapshots nog iets nieuws in Minecraft geïntroduceerd: de onderwaterforten, met de bijhorende nieuwe mobs en bricks. Een redelijk grote update en dat brengt automatisch de nodige probleempjes die hun tijd nodig hebben om opgelost te worden. Daarom is de snapshot versie niet echt ideaal. Het is echter wel leuk om al met de blocks vertrouwd te raken voordat de officiële versie uitkomt, waardoor er gekozen is om de server niet op 1.7 te draaien, maar de snapshot versies.

Als binnen een tijdje 1.8 uitkomt, zal Crypteq (of iemand anders, als hij geen tijd/zin heeft) vast even peilen of er nog genoeg animo voor een forumserver. De eerste paar weken van een nieuwe server zijn veelal de actiefste, daarna loop ik, persoonlijk, wat verloren en weet ik niet goed wat nog te doen. Ik moet zeggen dat de vorige server meer geslaagd is mij te blijven boeien dan de huidige.

Geplaatst:
comment_2211676

Al die plug-ins waren ook aanwezig op de vorige server, het enige probleem is dat die niet werken op een snapshot versie (toch naar wat ik heb begrepen) waar de server nu op draait. De enige maatregel die Crypteq kon nemen is de server premium only maken, zodat mensen niet zo makkelijk meer op zijn account kunnen komen en de boel op stelten zetten (dat dacht ik toch).

Ja, maar er is niet bij stil gestaan dat je met mods ook nog gewoon in de server kom komen. ;) Zoals Dion al zegt, het zal mogelijk blijven om met een hacked client er op te kunnen, zelfs als hij Premium Only is. ;)

Geplaatst:
comment_2211699

dat deze topic samengevoegd is had eigenlijk niet eens nodig geweest. onzin

>>> Door thebig: Dit topic gaat over de GTAForum-server. Jij wil een server maken voor de leden van GTAForum. 1+1 = 2, een apart topic is dus niet nodig. <<<

Update:

De server is nu geopend!

212.187.14.122:25565

mocht er iets zijn geef me een pm

Bewerkt: door dionkoffie

Geplaatst:
comment_2211723

Welke hond sloopt nu weer mijn werk? Ga lekker met je kleine vriend spelen..

Ik neuk jullie griefers allemaal de moeder

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_2211730

Even in de server geweest. De schade is groot, te groot. Voor mij stopt het GTAF Minecraft avontuur hier. Hard werken wordt niet beloond, helaas. Was wel leuk voor even. :)

Haha, wel humor over mijn minecraft paard Jopie trouwens. In mijn kasteel in aanbouw stonden er 2 bordjes met de tekst: ''This is where Joepie burned to death, rip. Haha just kidding ,fuck that horse.'' Die hond kan niet eens het naambordje lezen. :7

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_2211786

Haha LOL! Het viel me ook op dat er eerst Engelse bordjes waren, nu hing er ineens een Nederlandse bij de ingang van de berg.

O ja Romy: Als we nu alles proberen opteknappen? Zou je dan wel weer komen? :3

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2211795

Haha LOL! Het viel me ook op dat er eerst Engelse bordjes waren, nu hing er ineens een Nederlandse bij de ingang van de berg.

O ja Romy: Als we nu alles proberen opteknappen? Zou je dan wel weer komen? :3

Nee, niet voordat er plug-ins zijn die de server beschermen tegen dit soort 'hilarische grappen'. :7

Geplaatst:
comment_2211831
Haha LOL! Het viel me ook op dat er eerst Engelse bordjes waren, nu hing er ineens een Nederlandse bij de ingang van de berg. O ja Romy: Als we nu alles proberen opteknappen? Zou je dan wel weer komen? :3
Nee, niet voordat er plug-ins zijn die de server beschermen tegen dit soort 'hilarische grappen'. :7

Daarom heb ik een server!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.