Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 136k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2267719

Grrrr nu alweer gedeeltelijk mijn huis kwijt....... Ik heb de poll ook maar even opgezocht en ingevuld want nu vind ik overnieuw beginnen ook wel goed ...

Wat een aanval ook weer, net zo achterlijk als die Lizard Squad, slaat helemaal nergens op. Het moet ook nog een noob zijn geweest om TransIP te gebruiken, tenzij hij daar een webserver heeft misbruikt ofzo. Hoeveel verkeer was het dan? iets van 200Mbit/s ofzo? Ook wel slecht van je hoster dat je hele server dan plat wordt gelegd, met verlies van data ... Nu was de aanval gewoon succesvol terwijl als je hoster je server aan had gelaten er waarschijnlijk niets aan de hand was (ik hoop dat je hoster wel meer dan 200Mbit/s aankan, zelfs Versio kan dit en geloof me: versio zuigt hard).

Geplaatst:
comment_2267720

Hai Hai!

Hier de uitleg over hoe en wat. Alles blijft eigenlijk hetzelfde, behalve het Eco-systeem. Dat wordt deels afgeschaft. De bank is niet meer, hetzelfde geldt voor plots en taxes. Je hoeft Eco niet te gebruiken als je dat niet wil. Via /pay kun je onderling betalen. De signs werken nu, wat betekend dat je onderling kan verkopen en kopen. Ook kun je via Dave's Groothandel spullen verkopen aan de NPC shop. Naast dat kun je het weer omkopen, om het bijv. licht te maken, je health 'omhoog' kopen of je Tools repareren voor een kleine vergoeding. Tot zover het Eco systeem.

Protection, iets wat ook nooit goed ging. Nu dus wel, heel simpel. Chests lock je door /rcp lock te doen. Je kunt hem ook unlocken, /rcp unlock, een gebruiker toevoegen /rcp add <naam> of gebruiker verwijderen /rcp delete <naam>. Naast dat blijven items nu langer liggen, omdat die eerder na 5 sec weg waren.

Voor de rest is alles hetzelfde en heeft iedereen zijn inventory terug van het tijdstip van de backup. Als 'compensatie' krijgt iedereen een diamond tool-kit cadeau (wie dat wil natuurlijk :7) en vanwege nieuwjaar kan iedereen nu /kit firework gebruiken! :D

De server zal in de loop van vanavond openen.

post-75785-0-84957600-1419954924.png

De protection sign komt te vervallen, zodra die bug gefixt is wordt de huidige (nieuwe) chest protect plugin vervangen door de [Protection] sign :)

Edit

Oh, nog een dingetje. En dat is dat iedereen zijn wachtwoord opnieuw moet registeren en weer opnieuw moeten worden toegevoegd als Builder.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2267745

De protection sign komt te vervallen, zodra die bug gefixt is wordt de huidige (nieuwe) chest protect plugin vervangen door de [Protection] sign :)

Edit

Oh, nog een dingetje. En dat is dat iedereen zijn wachtwoord opnieuw moet registeren en weer opnieuw moeten worden toegevoegd als Builder.

Er staat de protection sign komt te vervallen, maar aan het einde van de zin staat dat ie komt. Ik snap het niet helemaal :?

En welk wachtwoord moet je opnieuw registreren? :)

En wat is Builder?

Geplaatst:
comment_2267755

yes-were-open.gif

Ik ben vanavond beperkt aanwezig voor eventuele assistentie. Als ik niet online ben en je bent nog geen Builder bent stuur dan svp een mail op de server. Dit kan via /mail send SnaggyHeadshot <bericht>. Gelieve ook andere vragen voortaan via deze manier, dat is een stuk sneller en makkelijker voor mij :)

Geplaatst:
comment_2267774

Toch nog een wijziging. Chests locken gaat toch net wat anders:

• /cprivate - The alias of /lwc create private (or /lwc -c private), it creates a private protection.
  • /cpassword <password> - The alias of /lwc create password <password>, it creates a passworded protection.
  • /cpublic - The alias of /lwc create public, it creates a public protection
  • /cremove - Allows you to remove a protection you own (or if you're an LWC admin, any protection) - you must click on the protection after using /cremove in order to remove it.
  • /cunlock <password> - Allows you to attempt to gain access to a passworded protection after LWC tells you you attempted to open a password protection.

Maar zodra je een chest plaatst wordt deze automatisch geprotect ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.