Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 136k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2280101

Volgens mij was die vorige server wel langer online dan een maand.

Het is ene kant wel erg zonde dat de server na een maand weer weggaat, dus ik heb niets voor niets al die bouwwerken gebouwd? :7

Geplaatst:
comment_2280105

Deze server is inmiddels al anderhalve maand online en er komt nog een maand bij, dat is dus een heel stuk langer dan de gemiddelde GTAF-server, hoor. Ik zie het wel zitten om eens helemaal opnieuw te beginnen, er is niet veel meer te doen.

Geplaatst:
comment_2280133

Het is ene kant wel erg zonde dat de server na een maand weer weggaat, dus ik heb niets voor niets al die bouwwerken gebouwd? :7

Als je wil dat je gebouwen voor eeuwig blijven, moet je in singleplayer gaan bouwen :)

Deze server is inmiddels al anderhalve maand online en er komt nog een maand bij, dat is dus een heel stuk langer dan de gemiddelde GTAF-server, hoor. Ik zie het wel zitten om eens helemaal opnieuw te beginnen, er is niet veel meer te doen.

Klopt vind ik ook niet zo erg.

Geplaatst:
comment_2280180

Ik vind het wel jammer dat de server over ongeveer een maand weggaat. Achja, zo loopt het altijd met GtaF servers. :7

Kijk het is heel simpel. De server is 99,9% van de tijd leeg. Nu kun je wel komen aan zeuren dat hij alweer weggaat maar als er zo weinig gebruik van wordt gemaakt vind ik het niet meer waard om nog langer geld en met name tijd (die ik niet meer zoveel heb als voorheen) erin te steken.

Zo'n actieve server die jullie zo graag willen begint bij jezelf. Als er nu actief gebruikt van werd gemaakt had ik het nog wel willen overwegen maar dat is simpelweg niet zo. Als je het zo jammer vind dat het 'alweer' na 1 maand afloopt dan moet je jezelf de vraag stellen, hoe kan dat? Denk je het beter te kunnen? Niemand die je in de weg zal zitten. Ik zal zelfs nog hulp aanbieden als dat zou moeten.

Naast dit, heb ik om bovenstaande reden besloten de server dit weekend (zondag) af te sluiten en de maps te publiceren.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2280185

Gelijk heb je. Als je voor iets betaalt waar nog geen hond gebruik van maakt kun je het geld net zo goed in de put gooien. Natuurlijk is het jammer van al die fantastische bouwwerken in de server, maar deze beslissing is niets meer dan begrijpelijk.

Geplaatst:
comment_2281454

Begrijpelijke beslissing Dave. Het was absoluut leuk zolang het duurde. Moge de Church of Eru Ilúvatar voor altijd in onze herinnering blijven. :puh:

Vraagje: waar en hoe heb je deze huidige server opgezet?

Bewerkt: door Froodooo

Geplaatst:
comment_2281463

Moge de Church of Eru Ilúvatar voor altijd in onze herinnering blijven. :puh:

:7 Naaste een heel dorp heeft ie nog een eigen religie blijkbaar :7

De server draait trouwens op Spigot als ik t goed heb. Deze werkt trouwens wèl voor 1.8!

Geplaatst:
comment_2281468

De Grote Berg uit zijn wensen dat een dapper individu zal opstaan om de eervolle taak van serverhost op zich te nemen. Zijn zegen zal zeker toebedeeld worden aan zeker sujet!

Tevens meldt Hij dat elke aanhanger van zogenoemde 'Church of Eru Ilúvatar' een heiden is.

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
comment_2281494

De Grote Berg uit zijn wensen dat een dapper individu zal opstaan om de eervolle taak van serverhost op zich te nemen. Zijn zegen zal zeker toebedeeld worden aan zeker sujet!

Tevens meldt Hij dat elke aanhanger van zogenoemde 'Church of Eru Ilúvatar' een heiden is.

Komt hij weer.. :7

Geplaatst:
comment_2281499

Waar zou je die reclame dan willen plaatsen? Hier op het forum lijkt me dat niet toegestaan, en in de server zelf lijkt het me alleen maar irritant, en niet bepaald rendabel voor de reclamemakers. Zijn er überhaupt hosts die zo'n constructie aangaan..?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.