Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 136k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2281506

Zometeen heb ik de map van 31 dec, 2 jan, 4 jan, 10 jan, 21 jan en de complete server + maps van vandaag beschikbaar ter download voor jullie.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2281509

Waar zou je die reclame dan willen plaatsen? Hier op het forum lijkt me dat niet toegestaan, en in de server zelf lijkt het me alleen maar irritant, en niet bepaald rendabel voor de reclamemakers. Zijn er überhaupt hosts die zo'n constructie aangaan..?

zoals ik het doe/deed bij een host van een soort kennis van me

is bij de spawn pressureplate's en op de website (als je die hebt) een linkje plaatsen is vaak voldoende voor hun

Geplaatst:
comment_2281512

Zometeen heb ik de map van 31 dec, 2 jan, 4 jan, 10 jan, 21 jan en de complete server + maps van vandaag beschikbaar ter download voor jullie.

Oeh :puh: Gaat de server nog online tot t weekend of is dit echt t einde?

Geplaatst:
comment_2281535

Tevens meldt Hij dat elke aanhanger van zogenoemde 'Church of Eru Ilúvatar' een heiden is.

Heb je de geheime tempel van de Kleine Boom in Aclopeca dan al ontdekt? hypocrite.gif

Geplaatst:
comment_2281545

Helaas. Ik ga zoeken naar hele goedkope hosting of kan vragen of Serverbuilds mij de helft van de prijs wilt bieden (ze volgen me toch oo Twitter, dus niet geschoten is altijd mis :puh:) maar ga daar niet vanuit.

Waarom host Joriz er geen voor ons? :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2281549

Volgens mij is dat thuishosting, en er zitten reclames op de site wat dus ook geld oplevert? :puh:

Anyway, als ik een server zou hosten, is 512mb ram genoeg? Ik kan me heugen dat Dave 500 gebruikte.

Geplaatst:
comment_2281567

Tja, wordt 512 MB niet een beetje te krap? Want Dave gebruikte respectievelijk 1 GB, en soms was de server erg laggy.

En daardoor waren er ook soms kleine serverstoringen. 'T is beter dan dat de server iets meer geheugen heeft, dan te weinig :puh:

Geplaatst:
comment_2281571

Maar is er nog genoeg vraag naar de server?

Dat is het hem ook. Ik kan wel al m'n zakgeld per maand gaan besteden aan een server, alleen ga ik het geld verspilling vinden als er vervolgens niemand op speelt behalve ikzelf.

Geplaatst:
comment_2281578

Op een 512mb kan je max 10 plugins )anders lagg( (voor mc server moet je wel verstand hebben van servers)

op 1gb wordt aangeraden max 20 plugins of laggspikes en timed out al die rotzooi

1,5gb wordt het vaakste gekocht zit er precies tussen in en kost niet veel

zelf raad ik je of www.cdhost.info of www.minecraftbudgethost.com zit zelf bij de laaste en is erg goed

Geplaatst:
comment_2281584

Plug-ins zouden een hele goede initiatief zijn, vooral Anti-Grief Plug-ins zouden erg mooi zijn.

Zolang de Eco-Plugins of dat andere rotzooi, niet bij de server wordt toegevoegd.....

Ennuh... als de server zo'n 750 MB is, dan zouden 15 Plug-ins wel het gemiddelde zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.