Jump to content
Geplaatst:
comment_2204359

GTAForums-Minecraft-Ser.png

Welkom!

Welkom in het topic van de Minecraft server voor leden van GTAForum!

In dit topic vind je informatie omtrent de minecraft server.

Voorwaarden

Server

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.

Forum

Toegang tot de server(s) is voorbehouden aan leden van GTAForum.nl die minstens een maand lid zijn.

Daarnaast dient een lid minimaal 50 posts te hebben.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

• Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken/beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik
  • Andere mensen niet irriteren/lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee wordt bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers

Een minimap is wel toegestaan
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken/items te plaatsen

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van deze en eventuele volgende servers.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server(s) mogelijk:

Server informatie

IP: 51.255.45.65.

Oude servers

De map van de vorige server (gehost door Davedavy) kan hier gedownload worden.

Dit topic is bedoeld om enkel over de server en bijbehorende zaken te praten/discuseieren.

Voor al het andere omtrent Minecraft kan je terecht in het Minecraft topic.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 136k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2281899

Dat is iets waar ik niet over ga. :puh: Als we er een gatenkaas hebben gaat iedereen vanzelf wel een andere kant op. En sowieso gaat iedereen een andere richting op als er in de berg niets meer te doen is. ;)

*Beetje uitstellen*

Ik had nog ff een vraag over wat opties die ik aan en uit moet schakelen voor ik de server koop, heb daarover ook een ticket gestuurd. Ik wacht nog ff tot een reactie en daarna ga ik de server kopen. Met een beetje geluk is hij vanavond nog open om te testen! :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2281930

Ik zie wel. Ik ga random een World laten generen, en als de spawn niet +/- 50 blokken is van een extreme Hills biome verwijder ik de World map en laat ik een nieuwe genereren. Zo simpel is het.

Geplaatst:
comment_2281957

Als je gaat kloten met de instellingen, of Biomemods, dan heb je de kans dat de server gaat laggen.

En dat is volgens mij niet de bedoeling, aangezien de server een capaciteit heeft van 512 MB ;)

Geplaatst:
comment_2281959

Nope, heb een host gevonden die voor 3,50 per maand (standaard 1.50. +2,00 voor plug-ins support) bied voor 1 GB. :) Maar dan nog, ik ga proberen het aantal plug-ins etc zo laag mogelijk te houden, zodat de server zo min mogelijk lagg gaat hebben.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2281960

Met 1GB en gezien de hoeveelheid spelers hier kun je gerust wat plugins draaien. Ik zou niet te zuinig zijn :puh:

TIP (?): Je kunt mijn server gewoon downloaden, de maps eruit halen en beginnen met een nieuwe map. Je hoeft natuurlijk niet alles te gebruiken maar Essentials ed is allemaal al start klaar.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2281965

Dat weet ik, en ik heb die map op de bureaublad staan van m'n PC. O en Dave, kan je je server 1 keer opstarten, maar dan dat de standaard gamemode Creative is, en dan de map nog 1 keer uploaden? T lijkt me leuk om gewoon te kutten in Creative in de oude wereld in Singleplayer.

Geplaatst:
comment_2281968

Buiten die paar opgenoemde plug-ins vind ik echt niet dat er meer moet. Het is niet omdat er plek is voor meer, dat er ook echt meer in moeten. Eens basic minecraft zonder tpa en al die zooi is echt leuk. Alleen zal de anti-grief plug-in wel een noodzaak zijn, zoals in het verleden al veel is gebleken.

Edit: De downloadlink van de vorige server staat nu ook in de openingspost. Vanaf nu zullen ook de eventuele downloadlinks van toekomstige servers daar worden bijgehouden, zodat die altijd makkelijk terug te vinden zijn.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2281972

Ik 'leen' sowieso Essentials en password login. Als iemand nog een aantal goede plug-ins heeft welke een nuttige toevoeging bieden qua anti griefen kunnen een link sturen naar mij. Let op dat het wel 1.8 moet ondersteunen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.