Silverbyte Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Dit is het reactietopic van de Muziekkenners-contest. Al je vragen, opmerkingen en andere reacties omtrent deze contest kun je hier kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik wil wel meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik wil graag meedoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Count me in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Zet me er maar bij niet dat ik veel weet van muziek maar proberen kan geen kwaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Cool, hier wil ik wel aan meedoen! De laatste twee raadseltjes (van zaterdag 19 en zondag 20 juli) zal ik vanwege vakantie waarschijnlijk moeten missen, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Moet je je inschrijven dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Moet je je inschrijven dan? Wil je meedoen? Geef je dan op door te reageren op dit bericht, zodat we je aan de lijst van deelnemers kunnen toevoegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Pff, berichten doorlezen is veel te mainstream. Ik doe mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Schrijf mij er ook maar bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik doe voor deze keer ook mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Doet me denken aan de spelletjes uit verschillende muziekquizzen, waarbij de Nederlandse tekst van een Engels nummer wordt voorgelezen en de deelnemers de titel van het liedje en de uitvoerende artiest moeten noemen. Leuke content, leuk idee, ik ben benieuwd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Pff, berichten doorlezen is veel te mainstream. Ik wil ook meedoen! Maar aangezien ik de antwoorden weet lijkt me dat niet geheel eerlijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.