Jump to content
  • Reacties 81
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2211971

Doet me denken aan de spelletjes uit verschillende muziekquizzen, waarbij de Nederlandse tekst van een Engels nummer wordt voorgelezen en de deelnemers de titel van het liedje en de uitvoerende artiest moeten noemen. Leuke content, leuk idee, ik ben benieuwd! :D

https://gtagames.nl/topic/124702-raad-de-vertaling%26%238480%3B :engel:

Geplaatst:
comment_2213192

Schijtspel, ik heb de eerste twee keren over de blauwe tekst in de LP gelezen, dus ook uiteraard ook twee keer een nummer uit de verkeerde groep geplaatst :7

Al vond ik REO Speedwagen - 'Don't let him go' een mooie oplossing voor de eerste vraag :D

Geplaatst:
comment_2213212
Schijtspel, ik heb de eerste twee keren over de blauwe tekst in de LP gelezen, dus ook uiteraard ook twee keer een nummer uit de verkeerde groep geplaatst :7

snotverpiellekes, ik ook :7

Geplaatst:
comment_2213213

Zoals de categorie aangeeft, is het een jaren 70 nummer ;)

kan de categorie niet even veranderd worden ;). Al mij gokken zijn liedjes uit de jaren 80 ;)

Bewerkt: door Dexist

Geplaatst:
comment_2213217

Al vond ik REO Speedwagen - 'Don't let him go' een mooie oplossing voor de eerste vraag :D

snotverpiellekes, ik ook :7

Hoe is dat mogelijk, het is zooo groot :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.