Jump to content
  • Reacties 81
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2213747

De connectie tussen de hint en de uiteindelijke oplossing voor ronde 2 snap ik ook nog niet helemaal, maar goed. Ronde 3 vanmiddag ingestuurd, en denk dat ik daar toch wel goed mee zit. Hoop ik. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2215423

Je hebt helemaal gelijk, mijn oprechte excuses. We gaan het onmiddellijk verwerken.

Overigens staat het antwoord van het allerlaatste raadsel nu ook vermeld!

Geplaatst:
comment_2215430

Dankjewel.

Trouwens jammer dat er binnen de Nederlandstalige categorie wordt gekozen voor een lied dat absoluut niet bekend is binnen België. Ik heb alleszins er nog nooit van gehoord, laat staan van de groep. Het klinkt me ook niet bekend in de oren. Voor zover ik gekeken heb, heeft het nooit in een Belgische lijst gestaan. Het mag dan wel verkozen zijn tot 'Beste Nederlandstalige Single' in Nederland, maar het heeft verre van die bekendheid binnen België. Op die manier worden de Belgische deelnemers wat uitgesloten, wat een beetje jammer is. Er zijn zeker genoeg Nederlandstalige liedjes, zowel uit België als Nederland, die in beide landen bekend zijn.

Geplaatst:
comment_2215456

Dankjewel.

Trouwens jammer dat er binnen de Nederlandstalige categorie wordt gekozen voor een lied dat absoluut niet bekend is binnen België. Ik heb alleszins er nog nooit van gehoord, laat staan van de groep. Het klinkt me ook niet bekend in de oren. Voor zover ik gekeken heb, heeft het nooit in een Belgische lijst gestaan. Het mag dan wel verkozen zijn tot 'Beste Nederlandstalige Single' in Nederland, maar het heeft verre van die bekendheid binnen België. Op die manier worden de Belgische deelnemers wat uitgesloten, wat een beetje jammer is. Er zijn zeker genoeg Nederlandstalige liedjes, zowel uit België als Nederland, die in beide landen bekend zijn.

Precies, Marco Borsato of iets als Doe Maar bvb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.